گروه : دانش و فناوری
ساعت : 20:34
شناسه : 17256
تاریخ : 06 تیر 1397
اینستاگرام مجهز به تماس صوتی و تصویری شد اینستاگرام مجهز به تماس صوتی و تصویری شد سرانجام قابلیت مکالمه صوتی و تصویری نیز به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، اینستاگرام که سالهاست در فهرست برترین شبکه اجتماعی از نظر کاربران قرار دارد، در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود.
شبکه اجتماعی اینستاگرام پیشتر به کاربرانش وعده داده بود که در نظر دارد در آینده‌ای نزدیک، امکان مکالمه تصویری و صوتی آن‌ها را به صورت آنلاین از طریق این پلت‌فرم فراهم بیاورد و حالا به نظر می‌رسد که اینستاگرام به قول خود وفا کرده و می‌خواهد قابلیت پرکاربرد و پرطرفدار مذکور را به خود اضافه کند.
این قابلیت به اینستاگرامی‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند با دوستان و اعضای خانواده خود تماس ویدیویی یا صوتی برقرار کنند و از این طریق با عزیزان خود بیشتر و بهتر در ارتباط باشند.
این قابلیت به‌صورت یک آیکون با شکل «دوربین» در قسمت مکالمات دایرکت اینستاگرام اضافه شده است که کاربران قادر خواهند بود با لمس و کلیک برروی آن، با شخص مورد نظر تماس برقرار کرده و مکالمه کنند.
کاربران در صورتی که علاقمند به دریافت، مشاهده و استفاده از این قابلیت هستند، باید با مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور و اپ استور اپل، اپلیکیشن اینستاگرام را جست‌وجو کرده و سپس برروی آپدیت و به‌روزرسانی کلیک کنند تا جدیدترین نسخه این برنامه را دانلود کرده و از قابلیت‌های جدید آن بهره‌مند شوند.
بر اساس گزارش‌های منتشره، این قابلیت در حال حاضر به صورت رسمی برای استفاده کاربران منتشر شده است و آن دسته از کاربرانی که از آن استفاده کرده‌اند، از کیفیت و سرعت آن راضی بوده و آن را مناسب و قابل قبول ارزیابی کرده‌اند.