گروه : اخبار ایران و جهان
ساعت : 9:30
شناسه : 19314
تاریخ : 07 آبان 1397
تقدیر و تشکر مردم قصرقند از سازمان جهاد کشاورزی جهت انتصاب مدیر بومی تقدیر و تشکر مردم قصرقند از سازمان جهاد کشاورزی جهت انتصاب مدیر بومی

جمعی از جوانان و فعالین فرهنگی و اجتماعی با ارسال نامه ای از ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار قصرقند به دلیل انتصاب مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان قصرقند تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، قشرهای مختلف مردم شهرستان قصرقند در استان سیستان و بلوچستان از اقدام وحدت آفرین مسئولان خدمت گذار در دولت تدبیر و امید که منجربه انتصاب بحق و شایسته مهندس عبدالناصر رئیسی بعنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قصرقند، تقدیر و تشکر کردند.
 
جمعی از جوانان و فعالین فرهنگی و اجتماعی با ارسال نامه ای از ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار قصرقند به دلیل انتصاب مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان قصرقند تشکر و قدردانی کردند.متن نامه بدین شرح است:
ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان جناب آقای مهندس پیری
 
بدینوسیله از جنابعالی به جهت حسن انتصاب شایسته جناب آقای مهندس عبدالناصر رئیسی به سمت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قصرقند تقدیر و تشکر می شود. از آنجاییکه جناب آقای مهندس رئیسی فردی خدوم، پاکدست و دارای گنجینه ای از تجارب ارزشمند در جهاد کشاورزی می باشند و از طرفی همواره گرانیگاه وحدت و همدلی میان طوایف مختلف شهرستان و حامی کشاورزان بوده اند این انتصاب مایه مسرت و دلگرمی قاطبه مردم در شهرستان گردیده است.
 
امیداست با حمایت ویژه و همه جانبه دولت تدبیر و امید از ایشان و مجموعه خادمین ملت، زمینه ای برای بروز و بلوغ ظرفیت ها و قابلیت های محلی و بومی برای رشد و توسعه شاخصه های کشاورزی شهرستان گردد. رجای واثق داریم این انتصاب می تواند گامی مهم درجهت رفع معضلات و مشکلات و رونق حوزه کشاورزی در شهرستان شود.
 
از درگاه ایزدمنان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از تدبیر و امید و مملو از توکل الهی برای خدمت به مام و میهن را برای شما و مجموعه همکارانتان آرزومندیم.