گروه : اخبار ایران و جهان
ساعت : 9:43
شناسه : 19496
تاریخ : 21 آبان 1397
۱۳۰ هزار خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی سبد کالا دریافت می کنند ۱۳۰ هزار خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی سبد کالا دریافت می کنند

۱۳۰ هزار و ۲۰۰ خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان سبد کالا دریافت می کنند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: در راستای کمک به معیشت خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی مرحله جدید توزیع سبد کالا آغاز شده است.
 
وی با بیان اینکه در این مرحله ۱۳۰ هزار و ۲۰۰ خانوار مشمول دریافت سبد کالا می شوند، افزود: از این تعداد ۹۱ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و باقیمانده مددجویان بهزیستی‌اند که می‌توانند نسبت به اعتبار اختصاص یافته در کارت یارانه سرپرست خانوار، به دریافت سبد کالا اقدام کنند.
 
وی گفت: خانواده ها می‌توانند این بسته‌های غذایی بدون محدودیت در انتخاب اقلام از فروشگاه‌های طرف قرارداد وزارت رفاه خریداری کنند.تمامی فروشگاههای طرف قرارداد آماده توزیع سبد کالاها هستند.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین گفت: چنانچه تاکنون خانوارهای تحت پوشش، اعتبار مربوط به مراحل گذشته را به هر دلیلی مصرف نکرده باشند، می‌توانند بصورت یکجا کل موجودی خود را در این مرحله خرید کنند. شهروندان از شتابزدگی در دریافت سبد کالا پرهیز کنند زیرا که فرآیند توزیع را با اختلال روبه رو می کند.