گروه : اخبار ایران و جهان
ساعت : 10:46
شناسه : 19529
تاریخ : 26 آبان 1397
مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، مراسم تودیع و معرفی استاندار جدید سیستان و بلوچستان، طی مراسمی در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور دکتر جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی، احمدعلی موهبتی بعنوان استاندار سیستان و بلوچستان معرفی شد.   در ابتدای این مراسم مولوی عبدالحمید اسماعیل […]

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، مراسم تودیع و معرفی استاندار جدید سیستان و بلوچستان، طی مراسمی در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور دکتر جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی، احمدعلی موهبتی بعنوان استاندار سیستان و بلوچستان معرفی شد.
 
در ابتدای این مراسم مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان ضمن تشکر از خدمات محبی بیان کرد: امروز روز امیدوار کننده ای است برای مردم سیستان و بلوچستان زیرا به نوعی همه خوشحالند از روی کار آمدن فردی که شناخت کاملی از استان دارد و کارنامه ای مثبت از خود در بین مردمان این دیار از خود به جای گذاشته است.
 
وی افزود: امروز ما تشکر ویژه ای از ریاست محترم جمهور داریم برای این انتخاب به جا و درست شان برای سیستان و بلوچستان زیرا امروز ما بیش از هر چیزی نیاز به شایستگان داریم تا برای حضور مدیران شایسته فرصتی فراهم شود. در گزینش افراد باید شرایط ویژه ای در نظر گرفته شود تا کسی که روی صندلی خدمت می نشیند، فردی توانمند و به دنبال خدمت خالصانه باشد.
 
مولوی عبدالحمید در ادامه گفت: امیدواریم آقای موهبتی با شناختی که از استان سیستان و بلوچستان دارد به نحوی مدیریت کند تا علاوه بر جلب رضایت مردم، سیستان و بلوچستان بر روی ریل توسعه قرار گیرد و از همه ظرفیت های آن استفاده شود. وحدت مردم سیستان و بلوچستان بسیار حیاتی است و باعث ناامیدی دشمن می شود و قطعا کنار هم بودن مردم باعث آبادانی و توسعه استان می شود.
 
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان افزود: با توجه به اوضاع کشور نیاز است مدیران شبانه روزی کار کنند و ما نه از مدیر ضعیف سنی و نه مدیر ضعیف شیعه حمایت می کنیم و باید شایستگان روی کار باشند.
 
آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از مسائلی که باید مد نظر باشد ملاحظات زمانی و مکانی است که خیلی می تواند در تعریف و جایگاه استان سیستان و بلوچستن نقش داشته باشد. در چند ماه اخیر کشور و با تبع آن استان سیستان و بلوچستان در شرایط خاصی قرار داشته است و آقای محبی در این چنین شرایطی در حال خدمت به مردم استان بودند.
 
وی با تبریک به استاندار جدید گفت: آقای موهبتی هم فرد نام آشنایی است که شناخت کافی از استان دارند و دیگر نمی توان از حضور ایشون به عنوان آزمون و خطا یاد شود بلکه از حضور ایشون باید به عنوان یک فرصت یاد کرد.
 
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: با توجه به شرایط جامعه ما که شرایط حساسی است استان باید به نحوی اداره شود که تنها به توسعه و پیشرفت آن اندیشیده شود.