گروه : اخبار کوتاه » تیتریک
ساعت : 16:24
شناسه : 19581
تاریخ : 06 آذر 1397
توقف قطار مسیر زاهدان – تهران روی ریل شن گرفته

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان،شن های روان ، شامگاه گذشته موجب توقف قطار مسیر زاهدان – تهران در محدوده شورگز شد. مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور گفت: ۷۰ کیلومتر مسیر ریلی زاهدان- فهرج در محدوده شورگز از جمله مناطق بحرانی حرکت شن های روان است و با وجود پاکسازی ها ، باز هم […]

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان،شن های روان ، شامگاه گذشته موجب توقف قطار مسیر زاهدان – تهران در محدوده شورگز شد.
مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور گفت: ۷۰ کیلومتر مسیر ریلی زاهدان- فهرج در محدوده شورگز از جمله مناطق بحرانی حرکت شن های روان است و با وجود پاکسازی ها ، باز هم دچار مشکل می شود.
ارجونی افزود: پاکسازی شبانه روزی مسیر ریلی زاهدان- فهرج با پنج دستگاه لودر، ماسه روبی مسیر با کمک ۶۰ نفر نیروی انسانی و اعزام درزین های پیشرو قبل از قطارهای مسافری از جمله اقداماتی است که در این مسیر ریلی برای جلوگیری از انباشت شن روی ریل انجام می شود ، اما گاهی حجم شن های روان این مسیر به گونه ای است که دقایقی پس از پاکسازی به حالت اولیه بازمی گردد.
وی افزود: شامگاه گذشته هم پس از ساعت ها پاکسازی محور ، قطار به مسیر خود ادامه داد.
مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور از صبوری مسافران این قطار تشکر و بابت توقف طولانی مدت قطار به علت وضع نامناسب جوی،  عذرخواهی کرد.
تندباد و طوفان دیروز در مناطق مرکزی سیستان و بلوچستان جریان داشت و سرعت طوفان در شهر نصرت آباد در مسیر زاهدان – فهرج به ۸۶ کیلومتر بر ساعت رسید.