گروه : دانش و فناوری
ساعت : 18:29
شناسه : 19716
تاریخ : 22 آذر 1397
امکان ارسال ویس از طریق دایرکت اینستاگرام امکان ارسال ویس از طریق دایرکت اینستاگرام

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، یکی از قابلیت هایی که در تمامی پیام رسان ها فراهم شده است، امکان ارسال ویس یا همان پیام صوتی می باشد که بسیاری از افراد با آن به طور کامل آشنا هستند. اساسا ارسال پیام صوتی یک روش آسان برای برقراری ارتباط میان افراد می باشد و کاربران […]

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، یکی از قابلیت هایی که در تمامی پیام رسان ها فراهم شده است، امکان ارسال ویس یا همان پیام صوتی می باشد که بسیاری از افراد با آن به طور کامل آشنا هستند. اساسا ارسال پیام صوتی یک روش آسان برای برقراری ارتباط میان افراد می باشد و کاربران به منظور صرفه جویی در زمان خود می توانند از پیام صوتی استفاده نمایند. اکنون این امکان به بخش دایرکت اینستاگرام نیز افزوده شده است.
مدیران شبکه اجتماعی اینستاگرام در طول چند هفته‌ ی گذشته، تغییراتی محسوس را در این شبکه ی اجتماعی بزرگ اعمال نموده اند و با گذشته ی خود تغییرات بسیاری داشته است. اکنون کاربران اینستاگرام می توانند فالوورها و کامنت‌ های فیک را در صفحه ی خود حذف نموده و همچنین طراحی کلی صفحه‌ ی پروفایل کاربران و قابلیت جدید Close Friends نیز تغییرات بسیاری به خود داشته است. اکنون این کمپانی در جدیدترین تلاش خود، قابلیت ارسال پیام صوتی (ویس) را در بخش دایرکت برای کاربران فراهم نموده است.
 
اکنون کاربران می‌ توانند به راحتی با نگه‌ داشتن انگشت خود بر روی آیکون میکروفون که در قسمت پایینی دایرکت تعبیه شده است، یک پیام صوتی کوتاه ضبط نموده و آن را برای کاربر موردنظر خود ارسال نمایند. اکنون این پیام بعد از ارسال، در صفحه‌ ی اصلی چت کاربران به صورت یک موج صوتی ظاهر می گردد و گیرنده ی این پیام صوتی می‌تواند با کلیک بر روی آیکون Play، به آن گوش دهد.
 

 
این شبکه ی اجتماعی اکنون از پیام‌ های صوتی حداکثر ۱ دقیقه‌ ای پشتیبانی به عمل می آورد، همچنین این پیام‌ های صوتی برای همیشه در صفحه‌ ی چت میان افراد باقی خواهد ماند و هیچگاه حذف نمی گردد. اکنون کاربران می‌ توانند پیام‌ های صوتی شان را هم در گروه های اینستاگرامی و هم در پیام های فردی در پلتفرم‌ های اندروید و iOS برای یکدیگر ارسال نمایند.