گروه : اخبار ایران و جهان
ساعت : 13:12
شناسه : 19808
تاریخ : 01 دی 1397
بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی چابهار به زودی کلنگ‌زنی می‌شود بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی چابهار به زودی کلنگ‌زنی می‌شود

پروژه احداث بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی چابهار به‌زودی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلنگ‌زنی می‌‌شود.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، رحمدل بامری سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان چابهار، اظهار داشت: با پیگیری‌های استاندار سیستان و بلوچستان و موافقت وزارت بهداشت کلنگ ساخت ۲ بیمارستان در ایرانشهر و چابهار به زمین زده خواهد شد.
وی با بیان اینکه چابهار با مشکلات فراوان در زمینه امکانات بهداشتی درمانی مواجه است، خاطرنشان کرد: زمین مورد نیاز برای این بیمارستان به مساحت حدود ۲۵ هکتار توسط منطقه آزاد بصورت رایگان تحویل شده است.
 
وی با اشاره به اینکه زمین بیمارستان جدید در محدوده منطقه آزاد واقع شده است، گفت: براساس اعلام وزارت بهداشت باید هرچه سریعتر راه دسترسی آن از طریق کمربندی شهیدکلانتری تا محل اجرای پروژه ساخته شود.
 
وی تصریح کرد: براساس دستور استاندار سیستان وبلوچستان قرار است با همکاری و هماهنگی اداره راه وشهرسازی، شهرداری و شورای شهر و شهرستان، اداره کل بنادر و دریانوردی، صنعت و معدن و تجارت، شبکه بهداشت، شرکت نفت جاده دسترسی به بیمارستان جدید در روزهای آینده ساخته شود.
 
وی گفت: بیمارستان امام علی(ع) چابهار که پیش از این درمانگاه تامین اجتماعی بوده هم اینک با توسعه و هزینه های فراوان به ۱۸۸ تخت رسیده و به بیش از ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار نفر مردم چابهار، کنارک، نیکشهر، فنوج، قصرقند، سرباز و جاسک خدمات بهداشتی درمانی ارائه می کند.
 
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان چابهار گفت: طرح های بهداشتی ودرمانی چابهار که در سالهای اخیر کلنگ زنی و آغاز به کار کرده اند پیشرفت اندکی دارند و باید زیرساخت های بهداشتی درمانی چابهار طبق شاخص های کشوری ارتقا پیدا کند.