گروه : اخبار ایران و جهان
ساعت : 11:14
شناسه : 19818
تاریخ : 02 دی 1397
وزیر بهداشت به سیستان و بلوچستان سفر کرد وزیر بهداشت به سیستان و بلوچستان سفر کرد

سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در راس هیاتی از طریق فرودگاه کنارک وارد سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راس هیاتی از این وزارتخانه از طریق فرودگاه کنارک وارد سیستان و بلوچستان شد و در بدو ورود مورد استقبال رسمی احمد علی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان و تعدادی دیگر از مسئولان محلی قرار گرفت.
 

وزیر بهداشت به منظور حضور در مراسم آغاز عملیات ساخت بزرگترین بیمارستان جنوب شرق کشور در چابهار، وارد استان سیستان و بلوچستان شد. ناطقان و هاشمی در این سفر بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار را کلنگ زنی خواهند کرد.

 
این بیمارستان، در زمینی به مساحت ۲۳۰ هزار متر مربع در محدوده منطقه آزاد چابهار با کاربری آموزشی – درمانی در مدت ۳ سال در ۱۳ طبقه و با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبباء ساخته خواهد شد.

 

وزیر بهداشت چابهار

وزیر بهداشت چابهار


[psp_address id=all show_street=true show_city=true show_state=true show_zipcode=true show_country=true]
[psp_gmap id=all width=25• ۱۸’ ۵۲٫۵۱۲” height=91 zoom=12 maptype=”roadmap” type=”static”]
 

بهره برداری از پروژه های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداست به استان سیستان و بلوچستان است. در دومین روز سفر به استان سیستان و بلوچستان، پروژه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به بهره‌برداری خواهد رسید.