گروه : دانش و فناوری
ساعت : 11:29
شناسه : 20001
تاریخ : 23 دی 1397
زیبا کردن استوری های اینستاگرام با چند ترفند ساده زیبا کردن استوری های اینستاگرام با چند ترفند ساده

استوری ها به فالوورهای شما این امکان را می دهد که آنچه در طول روز برایتان پیش آمده را با نگاهی اجمالی به ویدیو ها و تصاویر خلاقانه ای که ثبت کرده اید،نشان می دهند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، برای نشان دادن جزییات به یاد ماندی زندگیتان هیچ راهی بهتر از استوری های اینستاگرام نیست. استوری ها به فالوورهای شما این امکان را می دهد که آنچه در طول روز برایتان پیش آمده را با نگاهی اجمالی به ویدیو ها و تصاویر خلاقانه ای که ثبت کرده اید،نشان می دهند البته این استوری ها فقط ۲۴ ساعت یعنی یک روز کامل قابل مشاهده هستند.
 

تبدیل کردن استوری ها به عکس نوشته

 
یکی از راه ها برای افزایش فالوور تبدیل عکس به نوشته است.به جای اینکه عکس و ویدیو های تصادفی پست کنید، به این فکر باشید که چگونه همه ی آن ها را مرتبط کنید.استوری خود را به قسمت های مختلف تقسیم کرده و سپس از متن و فایل های چند رسانه ای برای بیان آن استفاده کنید.

رنگین کمانی نوشته های خود

 
برای استفاده کردن از حالت رنگین کمان، روی متن خود ضربه بزنید و آن را انتخاب کنید. سپس در پایین صفحه ابزار پالت رنگ را فشار داده و نگه دارید. در اینجا طیف کامل رنگی را خواهید دید. حالا یک انگشت را روی طیف رنگی قرار دهید و همزمان انگشت دیگر خود را در سمت راست متن برجسته شده قرار دهید. حالا همزمان هر دو انگشت را به سمت چپ صفحه بکشید.
 
شما می‌توانید برای هر کدام از حروف رنگ متفاوتی انتخاب کنید.می‌توانید جهت و سرعت حرکت را همراه طیف رنگی تغییر دهید تا ترکیب‌های رنگ مختلفی به دست آورید. در ابتدا ممکن است کمی دشوار بنظر برسد، اما کافی است فقط یک بار آن را درست انجام دهید. این کار تمرین خوبی برای انگشتان شماست. این روش با همه فونت‌های اینستاگرام نیز انجام می‌شود.

استفاده از افکت سایه دار کردن متن

 
افکت متن سایه‌دار که بعد و عمق بیشتری به نوشته ها می‌دهند، روش بسیار خوبی برای جذابیت بیشتر استوری های اینستاگرام است.برای ایجاد متن سایه دار، در سمت راست بالای صفحه روی آیکون Aa ضربه بزنید و متن خود را بنویسید. سپس همه چیز را تکرار کنید، حالا متن را با رنگ دیگری بنویسید.
 
اکنون کاری که باید انجام دهیم این است که یک لایه از متن را بالای دیگری قرار دهیم، به طوری که کمی خارج از مرکز باشد و بنظر برسد که سایه ایجاد کرده است.

تبدیل کردن سلفی هایتان به استیکر

 
این گزینه را بالای صفحه در منوی استیکرها خواهید یافت. گزینه دوربین را انتخاب کرده و یک عکس سلفی بگیرید. هنگامی که با دیدن تصویر احساس رضایت داشتید، آن را روی صفحه بگذارید یا روی آن ضربه بزنید تا تنظیم شود.

برجسته کردن استوری های اینستاگرام

 
هنگامی که شما این کار را در ایجاد استوری های خود انجام می‌دهید، احتمالا نمی‌خواهید که بعد از ۲۴ ساعت آن استوری ناپدید شود. خوشبختانه، می‌توانید استوری های مورد علاقه‌ی خود را با برجسته کردن (Highlights) ذخیره کنید.
 
اگر تاکنون این کار را انجام نداده‌اید، آنها را به صورت حلقه‌های خاکستری رنگ زیر بخش بیو پروفایل خود خواهید دید.روی آن حلقه‌ها ضربه بزنید و استوری مورد نظر را از آرشیو خود انتخاب کنید.سپس یک عنوان انتخاب کرده و یک پوشه ایجاد کنید. هایلایت‌ها بهترین روش برای تبلیغ برند شما، به اشتراک گذاشتن لینک‌ها با فالوورهایتان و حفظ خاطرات مهم زندگی هستند.