گروه : فرهنگی و هنری » فضای مجازی
ساعت : 13:58
شناسه : 20004
تاریخ : 23 دی 1397
فتوای جدید بازیگربانوی عمارت درباره دست دادن زن و مرد!! فتوای جدید بازیگربانوی عمارت درباره دست دادن زن و مرد!!

مینا وحید بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها با نقش جواهر در سریال «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزاللّه حمیدنژاد شناخته می شود، در گفتگو با یک برنامه اینترنتی اظهارنظر عجیبی درباره دست دادن زن و مرد کرد. او در پاسخ به حرام بودن این کار، در اظهاراتی عجیب گفت: «یکی از خانم‌های سیاستمدار مصاحبه […]

مینا وحید بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها با نقش جواهر در سریال «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزاللّه حمیدنژاد شناخته می شود، در گفتگو با یک برنامه اینترنتی اظهارنظر عجیبی درباره دست دادن زن و مرد کرد.
او در پاسخ به حرام بودن این کار، در اظهاراتی عجیب گفت: «یکی از خانم‌های سیاستمدار مصاحبه کرده بودند و گفته بودند که این مسئله در خیلی از کشورهای مسلمان خارجی آزاد شده است.»
اظهارنظر عجیب و جنجالی این بازیگر سینما و تلویزیون واکنش‌های تندی را به همراه داشت. متأسفانه این بازیگر خودش را در جایگاهی می‌بیند که علیه مسائل دینی اظهارنظر کند و فتوا دهد! کاربران فضای مجازی نسبت به صحبت‌ها و اظهارنظرهای بی‌ربط و جنجالی این بازیگر واکنش نشان دادند و از سلبریتی‌ها خواستند در مورد مسائلی که اطلاع ندارند و به آن ها مربوط نیست، اظهار نظر نکنند.