گروه : فضای مجازی
ساعت : 14:49
شناسه : 20028
تاریخ : 24 دی 1397
دستگیری کلاهبردار حرفه ای اینترنتی در زابل دستگیری کلاهبردار حرفه ای اینترنتی در زابل

سرپرست فرماندهی انتظامی زابل از دستگیری فردی که از طریق فریب کاربران در فضای مجازی مبلغ ۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود ، خبر داد. سرهنگ احمد ثمره حسینی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری در شبکه های اینترنتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار […]

سرپرست فرماندهی انتظامی زابل از دستگیری فردی که از طریق فریب کاربران در فضای مجازی مبلغ ۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود ، خبر داد.
سرهنگ احمد ثمره حسینی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری در شبکه های اینترنتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورین پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود مامورین پلیس فتا پس از انجام تحقیقات گسترده همچنین بررسی دقیق و فنی موفق به شناسایی هویت متهم ۱۹ ساله شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر گردید.
سرهنگ ثمره ادامه داد: با اشاره به اعتراف صریح متهم به کلاهبرداری مبلغ ۵۰ میلیون ریال ، تصریح کرد: متهم در بازجویی اعتراف کرد به طمع مادی اقدام به ارتکاب این جرم شدم.
سرپرست فرماندهی انتظامی زابل در خاتمه ضمن اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی از شهروندان خواست فریب افرادی که بصورت تلفنی یا اینترنتی با عناوین مختلف اقدام به کلاهبرداری می کنند را نخورند و با مشاهده موارد مشکوک سریعاً پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ مطلع کرده تا نسبت به دستگیری متخلفان و فرصت طلبان اقدام شود.