گروه : فرهنگی و هنری
ساعت : 14:58
شناسه : 20031
تاریخ : 24 دی 1397
کتابخانه بهارى بسازیم کتابخانه بهارى بسازیم

امیر مهدى ژوله در اینستاگرام منتشر کرد: رمین روستای پرجمعیتی در نزدیکی چابهار؛ با ده هزار نفر جمعیت و کتابخانه ای کوچک آن هم در کانکس ساده و قشنگی که عبدالحکیم بهار و بچه های رمین به تمام معنی از نو ساخته اند و تبدیلش شده به یکی از پرمخاطب ترین کتابخانه های ایران. این […]

امیر مهدى ژوله در اینستاگرام منتشر کرد: رمین روستای پرجمعیتی در نزدیکی چابهار؛ با ده هزار نفر جمعیت و کتابخانه ای کوچک آن هم در کانکس ساده و قشنگی که عبدالحکیم بهار و بچه های رمین به تمام معنی از نو ساخته اند و تبدیلش شده به یکی از پرمخاطب ترین کتابخانه های ایران.
این کتابخانه روستایی فعالیتش از سال ۸۴ آغاز شده، تا امروز بیش از ۵۰ باشگاه کتابخوانی تشکیل داده؛سه دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان برگزار کرده و امروز ٧٠٠عضو فعال و پیگیر دارد.
اما این کانکس کوچک تا کی می تواند میزبان برگزاری مسابقات کتابخوانی و جشن کتابی باشد که هرسال به همت بچه های رمین برگزار می شود؟
آیا این بچه های کتابخوان حق داشتن یک اتاق بزرگ و مجهز برای گذراندن لحظه های شادی و کتاب خواندنشان ندارند ؟
گرچه آرزوها و وعده ها زیاد بوده ،اما ما اهل عملیم و با هرچه توانمان باشد شروع می کنیم ،همین هم هست که راه افتاده ایم و دنبال رفیقی ،یاری ،همدلی می گردیم برای بچه های رمین که دلش بخواهد با ما برای ساخت یک کتابخانه کوچک پیش ساخته همراهی کند. هرچه کمک ما بزرگتر باشد؛ سقف این خانه بلند تر