• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
بارندگیهای اخیر و سیلاب رود کاجو در قصرقند

بارندگیهای اخیر و سیلاب رود کاجو در قصرقند

21:03 30 فروردین 1403
فینال رقابتهای جام رمضان شهر قصرقند برگزار شد

فینال رقابتهای جام رمضان شهر قصرقند برگزار شد

20:37 30 فروردین 1403
صدور هشدار هواشناسی سطح قرمز

صدور هشدار هواشناسی سطح قرمز

11:55 28 فروردین 1403
مراسم گرامیداشت یاد و خاطر شهدای طریق القدس و حادثه تروریستی اخیر چابهار

مراسم گرامیداشت یاد و خاطر شهدای طریق القدس و حادثه تروریستی اخیر چابهار

6:51 27 فروردین 1403

ناتوانی شرکت نفت در تامین سهمیه واقعی بنزین در فنوج/ وزارت نفت با بودجه میلیاردی اعتبار برای تامین و تعمیر سم کارت(کارتخوان) جایگاه سوخت را ندارد

هاتف سیستان و بلوچستان – جلال ملکزهی مدیر جایگاه سوخت فنوج گفت: شرکت نفت چابهار(منطقه جنوب بلوچستان) در تامین سم کارت(کارتخوان) جایگاه سوخت فنوج با گذشت سه سال عاجز مانده است و هیچگاه پاسخگوی مشکلات مردم در حوزه تحویل سهمیه واقعی بنزین نیست و حتی جواب تلفن ها را نمی دهند.

جلال ملکزهی در گفت و گو با خبرنگار هاتف سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شهرستان فنوج با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت و ۱۴۹ روستا فقط یک جایگاه سوخت دارد که ماهیانه ۱۷ تانکر ۳۲ هزار لیتری سوخت به آن تحویل می شود این در حالی است که براساس پایش سهمیه واقعی روزی باید یک تانکر نفتکش بنزین تحویل شود تا جایگاه سوخت بتوان بصورت شبانه روزی فعالیت کنند.

وی ادامه داد: هم اینک جایگاه سوخت از ساعت هفت صبح تا هفت شب فعالیت می کند و در سایر وقت ها و یا برخی از روزها تعطیل و مردم شدیدا از عملکرد مسوولان وزارت نفت شاکی و گلایمند هستند ولی دست آنها بجایی نمی رسند و غرق در مشکلات عدیده، می سازند و می سوزند.

جلال ملکزهی گفت: تنها جایگاه سوخت شهرستان فنوج هشت تلمبه و نازل برای تحویل بنزین و ۶ تلمبه و نازل نفت گاز (گازوییل) دارد که فقط یک تلمبه گازوییل و چهار تلمبه بنزین فعال هست و با گذشت سالها می گویند وزارت نفت کارتخوان یا صم کارت ندارد که بفرستند و نصب شود.

محسن مبارکی از معتمدان فنوج نیز افزود: شاید برخی ها فکر کنند که مگر نبود کارتخوان و عدم فعالیت چهار نازل پمپ در یک جایگاه سوخت در شهر فنوج چیز خاصی نیست ولی باید عنوان کنم که ۶۰ هزار نفر با ۱۴۹ روستا تنها یک جایگاه سوخت دارند و همین یک جایگاه هم با ۵۰ درصد ظرفیت موجودش کار می کند و سهمیه بنزین اندکی دارد.

مدیر جایگاه سوخت فنوج اظهار داشت: اوایل دهه ۱۳۷۰ این جایگاه افتتاح شده و با گذشت بیش از ۳۰ سال و افزایش چندین برابری خودرو و جمعیت و ارتقا فنوج به شهرستان تغییری در تعداد جایگاههای سوخت نشده و سهمیه سوخت زمانی که فنوج بخش بوده بیشتر و الان که به شهرستان ارتقا پیدا کرده سهمیه بنزین کاهش یافته است.

ملکزهی با اشاره به اینکه چرا دولت تامین چهار کارتخوان برای بنزین و پنج کارتخوان گازوییل برای تلمبه و فعال شدن همه نازل های سوخت را انجام نداده و در این جایگاه مردم باید در صف باشند و وقتشان هدر برود، افزود: آیا مسوولان مرکز کشور اطلاع دارند که این شهرستان دور افتاده و مردم با مشکلات عدیده درخصوص سوخت مواجه هستند.

مدیر جایگاه سوخت فنوج گفت: از پیگیری ها خسته شدیم اگر صحبت های من را مسوولان وزارت نفت می خوانند عاجزانه می خواهم به مشکلات رسیدگی و کارتخوان ها را تامین کنند چون اینجا تا لاشار ۸۴ کیلومتر اولین پمپ بنزین هست و مردم نباید گرفتار ناتوانی در خدمات رسانی مطلوب باشند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=157205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.