شنبه / ۹ تیر / ۱۴۰۳ Saturday / 29 June / 2024
×
هاتف سیستان و بلوچستان - زمین چمن مصنوعی گل بزرگ فوتبال شهرستان کنارک با استقبال پرشور و اشتیاق نوجوانان و جوانان علاقمند به ورزش بویژه فوتبال افتتاح و آرزوی دیرینه مردم منطقه برآورده شد.
آرزوی دیرینه ورزشکاران شهرستان کنارک برآورده شد

زمین چمن مصنوعی گل بزرگ فوتبال شهرستان کنارک با استقبال پرشور و اشتیاق نوجوانان و جوانان علاقمند به ورزش، بویژه فوتبال، افتتاح و آرزوی دیرینه مردم منطقه را برآورده کرد.

این افتتاحیه با حضور معین الدین سعیدی، نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی، دکتر مهرداد عرب، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، دهمرده معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، امام جمعه معزز اهل سنت، فرماندار کنارک، رئیسی، رئیس اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای اداری چابهار، کنارک و زرآباد، بخشدار، دهیاران، معتمدین و ریش سفیدان و جوانان ورزش دوست برگزار شد.

این زمین چمن مصنوعی به دلیل توسعه زیرساخت‌های ورزشی در منطقه، با مشارکت سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان، اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری کنارک، بخشداری و دهیاری با زیربنای ۱۵۰۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۳۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی انجام شده است.

با افتتاح این پروژه بزرگ، جمعیتی بالغ بر ۹۰۰۰ نفر در قالب ۱۵۰۰ خانوار از این فضای ورزشی بهره‌مند خواهند شد و فرصتی مناسب برای فوتبال‌ دوستان منطقه برای برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در این مکان را فراهم می کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *