چهارشنبه / ۱۳ تیر / ۱۴۰۳ Wednesday / 3 July / 2024
×
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد تا با ساماندهی نانوایی‌ها و اضافه شدن چند نانوایی دیگر و همچنین افزایش سهمیه آرد مشکل صف‌های نان در این استان برطرف شود.
استاندار: مشکل صف نان در سیستان و بلوچستان با افزایش سهمیه آرد بر طرف می‌شود
  • کد نوشته: 154820
  • ۱۶ بهمن
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    محمد کرمی در دیدار با فرمانده سپاه سلمان استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایام الله مبارک دهه فجر اظهارداشت: شهدا با امید برای حفظ اسلام ایستادند و امروز ما ادامه دهنده راه آنان هستیم.

    وی افزود: همه مجموعه‌ها در دل انقلاب اسلامی هستند و در راستای تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کار می‌کنند که هم‌افزایی این مجموعه‌ها می‌تواند موجب پیشرفت این سرزمین شود.

    استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: براساس سه راهبرد کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت مشکلات این استان را پیگیری و برطرف می‌کنیم.

    وی با تاکید بر اینکه خدا را حاضر و ناظر بر اعمال خود ببینید، ادامه داد: باید با نگاه توحیدی به وظایف خود عمل کنیم.

    کرمی خاطر نشان کرد: مدیریت خوب مدیریتی است که کار مردم را تسهیل کرده چرا که وظیفه ذاتی ما خدمت به مردم محسوب می‌شود.

    وی با بیان اینکه وظیفه ما انجام کار مردم است بنابراین عملکرد مدیران هر سه ماه یکبار ارزیابی می‌شود افزود: سیستان و بلوچستان استان بسیار ثروتمندی است که باید از این ثروت‌ها استفاده کرد.

    استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به عنایت الهی آینده این استان بسیار روشن است و ما با یقین به الطاف الهی در جهت توسعه این خطه از ایران اسلامی تلاش می‌کنیم.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *