دوشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۳ Monday / 24 June / 2024
×
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ایجاد شعب ارزی از سوی بانک‌های دولتی در چابهار برای تسهیل ورود ارز و سرمایه خارجی ضرورت دارد.
ایجاد شعب ارزی در چابهار برای تسهیل ورود ارز و سرمایه خارجی ضروری است

حمیرا ریگی، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار در دیدار مدیر امور شعب بانک ملی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بدون سرمایه‌گذاری توسط مردم جهشی در تولید رخ نمی‌دهد، و انجام سرمایه گذاری از لازمه‌های اصلی برای تحقق شعار سال است.

وی افزود: چابهار به عنوان بزرگترین بندر اقیانوسی کشور از جایگاه استراتژیکی ویژه‌ای در سطح ملی و بین‌المللی بویژه در پهنه آیورا برخوردار است و این موضوع، یک فرصت بی نظیری برای کشورمان و کشورهای منطقه است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: در دیدارها با سرمایه گذاران خارجی خیلی از آنان علاقه مندی و تمایل شان را به سرمایه گذاری در چابهار ابراز می‌کردند و در همین راستا ما هم باید تلاش کنیم تا با تسهیل کارهای مالی و بانکی زمینه حضور فعالان حوزه سرمایه را فراهم کنیم.

گفتنی ست؛در این نشست مدیر امور شعب بانک ملی سیستان و بلوچستان ضمن اعلام آمادگی در همکاری بانکی، از رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار از بابت تلاش، تعامل و همکاری شان در جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و جهش تولید با مشارکت مردم تقدیر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *