چهارشنبه / ۱۳ تیر / ۱۴۰۳ Wednesday / 3 July / 2024
×
هاتف سیستان و بلوچستان - فرماندار کنارک بر صدور مجوز صید قایق و لنج در کنارک تاکید و خاطرنشان کرد: شناورسازی کنارک چندین لنج را ساخته و چشم انتظار مجوز برای فعالیت لنج ها هستند.
تاکید فرماندار کنارک بر صدور مجوز صید قایق و لنج های تازه ساخته شده
  • کد نوشته: 153346
  • ۲۸ مهر
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    عبدالغفور حوت فرماندار کنارک در جلسه کارگروه ستاد تسهیل رفع موانع تولید که با حضور سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در فرمانداری کنارک برگزار شد؛ افزود: شهرک صنعتی کنارک با ۱۰ واحد فعال تولید کنسروماهی، وجود ۷۲ کارگاه و تولیدی مختلف که ۵۲ واحد آن فعال است و ۱۸ واحد تولیدی در دست احداث، از بهترین و فعال ترین شهرک‌های صنعتی استان و در رتبه دوم قرار دارد.
    فرماندار کنارک در ادامه بیان کرد: شغل اصلی مردم این شهرستان صیادی است بطوریکه هم‌اینک حدود ۱۲ تا ۱۶ هزار نفر در حوزه صید و صیادی و دریا و صنایع وابسته ماهی و میگو فعال هستند لذا نیاز است رفع مشکلات این قشر در اولویت باشد.
    وی با اشاره به اینکه فرمانداری و تمامی مسوولان در شهرستان مشکلات مردم بویژه سرمایه‌گذاران را پیگیری و مرتفع و در حال خدمت بی منت شبانه روزی هستند، تصریح کرد: دولت توجه ویژه‌ای به توسعه سواحل مکران بویژه کنارک دارد و نمونه آن ساخت اسکله‌ها و حمایت از تولید و اشتغال است.
    فرماندار کنارک به سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۳۷۰ میلیارد ریالی در شهرک صنعتی کنارک اشاره کرد و افزود: یکی از اولویت‌های کاری در فرمانداری کنارک رفع مشکلات و برداشتن موانع تولید و حمایت ویژه از سرمایه گذاران است و در این راستا اقدامات خوب و هماهنگی و همدلی بین مردم و مسوولان وجود دارد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *