شنبه / ۹ تیر / ۱۴۰۳ Saturday / 29 June / 2024
×
هاتف سیستان و بلوچستان _ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زاهدان گفت: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم ولایتمدار شهرستان زاهدان همزمان با همه ملت‌های آزادی خواه جهان بار دیگر مظلومیت قدس شریف را فریاد خواهند زد.
راهپیمایی روز قدس پس از ۲ سال وقفه در زاهدان برگزار می‌شود
  • کد نوشته: 151756
  • ۶ اردیبهشت
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    حسنعلی ارجمندی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زاهدان با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرد: حالا که در ۲ سال گذشته به واسطه شرایط کرونایی راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نشده، ضرورت دارد با حضور پررنگ در راهپیمایی امسال بار دیگر فریاد دفاع از مظلومین و آزادی قدس شریف سر دهیم و سکوت خفت‌بار حکام مرتجع عربی در قبال اتفاقات اخیر به واسطه سازش با این رژیم جعلی و کودک کش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

    وی افزود: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال نیز همانند سال های گذشته ملت غیور ایران و مردم ولایتمدار شهرستان زاهدان همزمان با همه ملت‌های آزادیخواه جهان بار دیگر مظلومیت قدس شریف را فریاد خواهند زد و با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نشان خواهند داد که ملت مظلوم فلسطین تنها نخواهد بود.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زاهدان تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس امسال در روز جمعه نهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح همزمان با سراسر کشور از محل میدان آزادی برگزار خواهد شد.

    وی از شهروندان دعوت کرد تا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور بیابند و بار دیگر از ملت مظلوم فلسطین دفاع کرده و جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کنند.

    ارجمندی راهپیمایی روز جهانی قدس را نماد دفاع از مظلومان برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم انقلابی زاهدان همچون سالهای گذشته با زبان روزه در خیابان ها حاضر شده و بار دیگر تنفر خود را از رژیم جعلی صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *