چهارشنبه / ۱۳ تیر / ۱۴۰۳ Wednesday / 3 July / 2024
×

دکتر تاجری رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از مجموع ١۴١۵ شرکت کننده در استان ١٠٧٩ تن را خانمها و ٣٣۶ تن را آقایان تشکیل می دادند. وی افزود: این آزمون در هشت شهرستان زاهدان ، زابل ، چابهار ، ایرانشهر ، سراوان ، دلگان ، نیکشهر و راسک و در ده حوزه […]

سیستان و بلوچستان واجد بیشترین داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در کشور
  • کد نوشته: 148582
  • ۱ مرداد
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    دکتر تاجری رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از مجموع ١۴١۵ شرکت کننده در استان ١٠٧٩ تن را خانمها و ٣٣۶ تن را آقایان تشکیل می دادند.

    وی افزود: این آزمون در هشت شهرستان زاهدان ، زابل ، چابهار ، ایرانشهر ، سراوان ، دلگان ، نیکشهر و راسک و در ده حوزه امتحانی در صحت کامل برگزار گردید.

    رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان ادامه داد: امسال با توجه به گستردگی استان و شرایط حاد بهداشتی موجود متاثر از کرونا ویروس و در جهت رفاه حال شرکت کنندگان تلاش کردیم به منظور پرهیز از جابجایی داوطلبان گرامی در جای جای استان این آزمون را برگزار و حوزه های امتحانی را گسترش دهیم .

    دکتر تاجری از حضور و بازدید برخی فرمانداران و ائمه جمعه، مسوولان آموزش و پرورش استان و روسا و نمایندگان شهرستانی آموزش و پرورش از فرایند برگزاری آزمون قدردانی نمود .

    رئیس مرکز ازمون استان ضمن قدردانی از استانداری سیستان و بلوچستان ، اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاهها ، آتش نشانی ، اورژانس ، برق منطقه ای و نیروی انتظامی و … نقش آفرینی ١٣٠ تن از جهادگران دانشگاهی و عوامل اجرایی آزمون را که باعث گردید این آزمون نیز با نظم و برنامه ریزی دقیق و با صحت و آرامش کامل برگزارگردد ستود .

    گفتنی است قبول شدگان در این آزمون می توانند همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید همکاری تمام وقت خود را با آموزش وپرورش آغاز کنند .

    نوشته های مشابه
    مشارکت در انتخابات مهم و پیش نیاز کشور است
    مشارکت در انتخابات مهم و پیش نیاز کشور است

    مشارکت در انتخابات مهم و پیش نیاز کشور است

    اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) قصرقند
    اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره)قصرقند

    اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) قصرقند

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *