دوشنبه / ۱۱ تیر / ۱۴۰۳ Monday / 1 July / 2024
×
هاتف سیستان و بلوچستان - فرماندار شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان،گفت: با توجه به موقعیت این شهرستان می بایست کلاس های استثنایی در زرآباد تشکیل شود.
مجوز راه اندازی کلاس های استثنایی در زرآباد صادر شده است

کوروش محمدی در نشست با رئیس آموزش و پرورش استثنایی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: بحمدالله تلاش های مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان در این مدت قابل ستایش است و اقدامات خوبی در حال انجام است.

وی افزود: هیچ محدودیتی بابت اهداء زمین برای ساخت آموزشگاه وجود ندارد و با تمام توان در کنار مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان خواهیم بود.

 

ذبیح الله الهی رئیس آموزش و پرورش استثنایی سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: آموزش و پرورش استثنایی عضوی از مجموعه بزرگ تعلیم و تربیت است که دانش آموزان ویژه‌ تری را پوشش می دهد.

وی افزود: جذب دانش آموزان استشنایی مهمترین برنامه ما در شهرستان زرآباد است و با پیگیری های فرماندار از مهر امسال کلاس های استثنایی در مرکز شهرستان تشکیل خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این طرح کودکان دارای معلولیت بهره مند می شوند، ادامه داد: تا شعاع ۳۵ کیلومتری هزینه سرویس دانش آموزان استثنایی تامین و تمامی نیازهای آن ها برآورده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *