دوشنبه / ۱۱ تیر / ۱۴۰۳ Monday / 1 July / 2024
×
موزه دفاع مقدس در ۱۰ استان مازنداران، سمنان ،اصفهان، یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، خوزستان(دزفول)، کرمانشاه(مرصاد)، آذربایجان شرقی و غربی صبح امروز با دستور حجت الاسلام حسن روحانی، رییس جمهور افتتاح شد.
مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در زاهدان افتتاح شد
  • کد نوشته: 15950
  • ۱۵ بهمن
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان،صبح امروز مرکز فرهنگی و موزه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان، علی اصغر میرشکاری معاون امنیتی و انتظامی استاندار، عبدالرحمن شهنوازی سرپرست فرمانداری شهرستان زاهدان و جمعی از مسؤولان افتتاح شد.
    معاون امنیتی- انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه هزاران نفر از این استان در دوران دفاع مقدس جان خود را تقدیم نظام کرده‌اند گفت:در ۲۴ بهمن ماه جاری کنگره ملی با حضور دو هزار و ۵۸ خانواده شهید در زاهدان برگزار خواهد شد.
    علی اصغر میرشکاری افزود: مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با زیر بنای ۴۴۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۵۵میلیارد ریال در چهارمین روز دهه مبارک فجر همزمان با ۱۰استان کشور با دستور دکتر روحانی رئیس جمهور افتتاح شد.
    شایان ذکر است در راستای گرامی داشت یاد و نام شهدا، در ادامه این مراسم از ۱۴کتاب تازه تالیف شده با محوریت دفاع مقدس و تمبر یادبود موزه دفاع مقدس رونمایی شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *