شنبه / ۹ تیر / ۱۴۰۳ Saturday / 29 June / 2024
×
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: وزارت بهداشت با تأسیس چهار مرکز خدمات جامع سلامت، ۴۲ خانه بهداشت و پنج پایگاه سلامت جدید در این شهرستان موافقت کرد.
موافقت وزارت بهداشت با تأسیس ۵۱ مرکز بهداشتی جدید در شهرستان چابهار
  • کد نوشته: 154380
  • ۱۷ دی
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    همایون دادگر با اشاره به نشست مشترک کارشناسان توسعه شبکه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با مدیران شهرستان چابهار در این شهر گفت: در این نشست ضمن بررسی وضعیت موجود ارائه خدمات در مراکز بهداشتی سطح شهرستان و لزوم گسترش آن، وزارت بهداشت با تأسیس چهار مرکز خدمات جامع سلامت، ۴۲ خانه بهداشت و پنج پایگاه سلامت جدید در این منطقه موافقت کرد.
    وی افزود: مناطق مورد نظر جهت احداث مرکز خدمات جامع سلامت، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت با توجه به نیاز شهرستان در مکان‌های مختلف تعیین و مورد موافقت اولیه کارشناسان توسعه شبکه وزارت بهداشت قرار گرفت، مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار خانه و گفت: بهداشت محیطی‌ترین واحد روستائی ارائه خدمت در نظام شبکه‌های بهداشتی درمانی کشور است و با افزایش دسترسی مردم به این مراکز شاخص آموزش و سلامت مردم نیز ارتقاء می‌یابد.
    وی ادامه داد: هم‌اینک ارائه خدمات بهداشتی اولیه در ۴۶ خانه بهداشت در سطح شهرستان چابهار انجام می‌شود که با تأسیس مراکز جدید گام بلندی در راستای ارائه خدمات سلامت به مردم برداشته خواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *