دوشنبه / ۱۱ تیر / ۱۴۰۳ Monday / 1 July / 2024
×
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر گفت: در راستای معرفی حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی نمایشگاه توانمندی‌های اسوه به مناسبت هفته وحدت و چهارمین روز از هفته گردشگری با شعار «سفر به فردای ایران با گردشگری و سرمایه‌گذاری‌های سبز» در این شهرستان افتتاح شد.
نمایشگاه توانمندی‌های اسوه در حوزه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی «ایرانشهر» افتتاح شد

رحمان ریگی رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر  اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی‌ های اسوه در حوزه گردشگری، میراث‌ فرهنگی و صنایع‌ دستی در زمینه بازاریابی و جذب گردشگر نقش مؤثری خواهد داشت.

وی افزود: باتوجه‌به اینکه صنایع‌ دستی نقش مؤثری در مبادلات فرهنگی، صادرات کالا، اشتغال‌زایی و جذب توریسم دارد؛ بنابراین برای هم‌افزایی و ارتباط بیشتر بین سه حوزه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این نمایشگاه در هفته گردشگری برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر ادامه داد: این نمایشگاه فرصتی برای فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری است تا از تجربه بازاریابی این حوزه استفاده کنند و از سویی دیگر هنرمندان صنایع‌دستی نیز از این فرصت برای معرفی توانمندی‌ها، تولیدات و ارتباط با بازار و سلیقه مخاطب بهره‌مند خواهند شد.

ریگی گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، صنایع‌دستی و گردشگری با حضور تعدادی از صنعتگران میراث‌فرهنگی، فعالین گردشگری و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان ایرانشهر با ایجاد ۲۰ غرفه در محل سالن ورزشی حوزهٔ مقاومت بسیج حامیان ولایت ایرانشهر برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *