سه شنبه / ۱۲ تیر / ۱۴۰۳ Tuesday / 2 July / 2024
×
هاتف سیستان و بلوچستان - همایش بزرگ "جشن حضور" توسط موسسه فرهنگی هنری هاتف جوان مکران با همکاری، فرمانداری شهرستان سراوان و دستگاههای فرهنگی اداره کتابخانه های عمومی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
همایش بزرگ “جشن حضور” در سراوان برگزار شد

محسن سنچولی پردل مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری هاتف جوان مکران اظهار داشت: این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط حضور حداکثری آحاد مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور گسترده و پرشور مردم و بخصوص جوانان و رای اولی های شهرستان سراوان در سالن مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وی ضمن تشکر از حضور پرشور جوانان سراوانی در این گردهمایی باشکوه افزود: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است و وظیفه همه ما به عنوان شهروند حضور فعال در این عرصه مهم است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری هاتف جوان مکران ادامه داد: شهرستان سراوان دارای ظرفیت های فرهنگی هنری فراوانی هست که این حضور پرشور در اینگونه برنامه ها نشان دهنده ی همین موضوع است.

گفتنی ست؛ در این همایش تعدادی از جوانان فعال فرهنگی اجتماعی این شهرستان به ارائه نقطه نظرات خود در رابطه با انتخابات و حضور پرشور مردم در این رویداد مهم و سرنوشت ساز پرداختند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *