چهارشنبه / ۱۳ تیر / ۱۴۰۳ Wednesday / 3 July / 2024
×
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با توجه به شرایط منطقه از امروز گروه سنی بالای ۲۸ سال متولدین ۷۲ و قبل از آن و دانشجویان می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش این دانشگاه مراجعه کنند.
واکسیناسیون گروه‌ سنی بالای ۲۸ سال در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
  • کد نوشته: 148900
  • ۱۸ شهریور
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    دکتر محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با بیان اینکه خوشبختانه واکسن کرونا به تعداد کافی برای تزریق به جامعه هدف وجود دارد اظهار داشت: از همه واجدان شرایط دریافت واکسن تقاضا داریم که برای تزریق این واکسن مراجعه کنند تا ایمنی نسبی در جامعه ایجاد شود.

    وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون معلمان و اساتید دانشگاه تقریبا انجام شده و تعدادی از آنان باید نسبت به تزریق دُز دوم واکسن خود اقدام کنند افزود: توافق شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجهیزات لجستیکی را برای انجام این واکسیناسیون در مناطق عشایری و سیار فراهم کند.

    دکتر قاسم میری علی‌آباد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با فوت پنج نفر دیگر در شبانه‌روز گذشته شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲ هزار و ۴۸۶ نفر رسید.

    وی افزود: همچنین با افزوده شدن ۲۹۰ مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان طی ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۱۲۰ هزار و ۲۲۲ نفر رسید.

    وی با بیان اینکه ۳۳۵ بیمار حاد تنفسی و ۱۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند ادامه داد: از مردم درخواست می‌شود در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *