دوشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۳ Monday / 24 June / 2024
×
هاتف سیستان و بلوچستان - سرپرست سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: این استان با ۳۰۰ پروژه رتبه اول تعداد پروژه‌های افتتاحیه بخش کشاورزی کشور در هفته جهاد کشاورزی امسال را به خود اختصاص داده است.
۳۰۰ طرح بخش کشاورزی در سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است

علیرضا دهمرده، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در ارتقای امنیت غذایی و نقش اساسی آن در اشتغال مردم سیستان و بلوچستان اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش دست اندرکاران بخش کشاورزی، سرمایه گذاری و مشارکت بهره برداران و همراهی مسئولان استانی،سهم قابل ملاحظه‌ای در اشتغال، درآمد و معیشت مردم سخت کوش منطقه دارد و این مهم، مسوولیت بخش کشاورزی را دو چندان می‌کند.

وی اجرای موفق طرح های بزرگ تولیدی نظیر توسعه مرغداری‌های گوشتی و تخمگذار، گلخانه‌ها، سیستم‌های نوین آبیاری، افزایش تولید آبزیان، ساخت استخرهای ذخیره آب و پرورش ماهی، کانال آبیاری، مرمت و بازسازی بندسارها، جاده‌های دسترسی به مزارع و قنوات و ساخت کارگاه فرآوری خرما را از مهمترین پروژه‌های هفته جهادکشاورزی امسال برشمرد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای بهره برداری از این پروژه ها بیش‌از هفت هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری از محل اعتبارات بخش خصوصی، دولتی و تسهیلات بانکی انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *