• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3

مسئولان باید قدردان مردم سیستان و بلوچستان باشند

  • کد خبر : 165982
  • 20 اردیبهشت 1403 - 19:10
مسئولان باید قدردان مردم سیستان و بلوچستان باشند
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردمان این استان شیعه و سنی، فارس و بلوچ قدر سرزمین خود را دانسته و دلسوز این آب و خاک هستند ما نیز به عنوان مسئول باید قدردان این مردم باشیم و به آنان خدمت کنیم.

رضا شریفی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، در نشست تودیع و معارفه فرماندار سراوان اظهار داشت: تیم اجرایی سیستان و بلوچستان برای جبران عقب ماندگی‌ های استان یکدل و مصمم است.

وی افزود: خوشبختانه اتفاقات خوبی در استان افتاده و معدل سیستان و بلوچستان در همه شاخصه‌های رشد و توسعه، صعودی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد فضای ناامنی و دوقطبی از دهه ۸۰ بود اما در شرایط کنونی شاهدیم که این تئوری با شکست بزرگی مواجه شده و مردم استان با همبستگی هر چه بیشتر به سمت تحول استان حرکت می‌کنند.

شریفی با بیان اینکه همه برای جبران عقب ماندگی‌ها و توسعه سیستان و بلوچستان ید واحد هستیم که این شاخصه ممتاز استان است گفت: در استان به شدت نیازمند کار تیمی هستیم بنابراین باید با هم پوشانی، فرایند توسعه در منطقه را سرعت ببخشیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ ها باید در سیستان و بلوچستان پیشران توسعه باشند تا دستگاه‌ های اجرایی از این ظرفیت علمی استفاده کنند بیان کرد: نباید اجازه بدهیم تمرکز اجتماعی و مدیریتی ما بر هم بخورد بنابراین لازم است به همگان نشان دهیم که سیستانی و بلوچستانی در کنار هم می‌توانند جریان ساز باشند.

وی خاطرنشان کرد: سراوان با وجود ظرفیت نخبگی و ریشه و اصالتی که دارد قطعاً در بالا رفتن معدل استان سیستان و بلوچستان موثر است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=165982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.