• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
11

اپلیکیشن p olaroid fx

  • کد خبر : 146688
  • 15 مهر 1399 - 12:05
اپلیکیشن p olaroid fx

  معرفی اپلیکیشن p olaroid fx عکاسی گذشته بسیار شیرینی دارد. آن زمان‌ها که هنوز همه‌چیز آنالوگ بود و از دیجیتال خبری نبود. برای گرفتن یک عکس کلی محدودیت وجود داشت و به خاطر وجود همین دردسرها هم هر یک فریم عکس دارای ارزشی خاص بود و برای آن کلی هنر صرف می‌شد. نه مانند […]

 

معرفی اپلیکیشن p olaroid fx

عکاسی گذشته بسیار شیرینی دارد. آن زمان‌ها که هنوز همه‌چیز آنالوگ بود و از دیجیتال خبری نبود. برای گرفتن یک عکس کلی محدودیت وجود داشت و به خاطر وجود همین دردسرها هم هر یک فریم عکس دارای ارزشی خاص بود و برای آن کلی هنر صرف می‌شد. نه مانند حالا که در ثانیه‌ای بیش از ده‌ها عکس بی‌ارزش گرفته می‌شود و کلی آزادی عمل برای انتخاب عکس موردنظر وجود دارد.

دوربین‌های پولاروید قدیمی از آن اشیا دوست‌داشتنی هستند که هنوز بسیاری از افراد با آن‌ها خاطراتی خوش و فراموش‌نشدنی دارند و این نوع دوربین‌ها را جزو بهترین‌ها می‌دانند.

پیشرفت روزانه تکنولوژی و برنامه‌های هوشمند باعث شده است که گروهی از توسعه‌دهندگان تصمیم به تبدیل دوربین‌های پولاروید به نرم‌افزاری پر امکانات بگیرند.

 polaroid fx یک اپلیکیشن عکاسی و افکت گذاری به سبک پولاروید می‌باشد که برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشرشده است.

به‌وسیله این برنامه قادر خواهید بود که پس از ثبت تصاویر آن‌ها را به‌صورت فریم‌های عکس آنالوگ چاپ فوری دوربین‌های قدیمی پولاروید دریافت نموده و در حافظه تلفن همراه خود ذخیره نمایید. بیش از ۱۲۰ فیلتر و شبیه‌سازی ۱۰ فیلم پولاروید، ۱۸۰ فریم و ۲۵ فونت مختلف در لیست امکانات برنامه به چشم می‌خورد.

همچنین امکان ویرایش پیشرفته ازجمله تنظیم دمای رنگ و تاریکی و روشنی عکس نیز برای کاربران حرفه‌ای در نظر گرفته‌شده است.

 

پس از اتمام ویرایش‌ها تنها کافی است تصاویر را ذخیره کنید و با یک لمس آن‌ها را با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.