• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

مشترکان برق مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از موتور برق استفاده نکنند

  • کد خبر : 165749
  • 31 فروردین 1403 - 21:12
مشترکان برق مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از موتور برق استفاده نکنند
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر دفتر نظارت بر برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اتصال موتورهای برق به سیم کشی داخلی منازل و ایجاد خطر برای پرسنل عملیاتی این شرکت، مشترکان مناطق سیل زده از موتور برق جهت تامین برق منازل خود استفاده نکنند.

فاضل حسینی مدیر دفتر نظارت بر برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اتصال موتورهای برق به سیم کشی داخلی منازل باعث می‌شود جریان برق به صورت معکوس از طریق کنتور به شبکه اصلی توزیع برق وارد شده و این امر موجب برق گرفتگی و بروز حوادث جانی جبران ناپذیر و یا حتی فوت اشخاص بویژه نیروهای عملیاتی که در حال اصلاح شبکه هستند و آسیب به وسایل سایر مشترکین می‌شود.

وی افزود: کارکنان عملیاتی شرکت توزیع برق بر اساس دستوری که از مرکز دیسپاچینگ این شرکت مبنی رفع بر خاموشی شبکه برق می‌گیرند، نسبت به اصلاح شبکه اقدام می‌کنند.

مدیر دفتر نظارت بر برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهروندان جهت جلوگیری از بروز هر گونه حادثه جانی در صورت نیاز به استفاده از موتور برق حتما با ادارات برق هر منطقه ارتباط گرفته تا در خصوص نحوه اتصال صحیح موتور برق به سیم کشی داخلی منازل راهنمایی شوند.

حسینی گفت: با توجه به گستردگی خسارت وارد شده ناشی از بحران به شبکه برق، کارکنان شرکت توزیع ، در تمامی مناطق خسارت دیده مشغول اصلاح شبکه آسیب دیده جهت برقراری مجدد جریان برق هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=165749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.