• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
11

ساخت جاده کمربندی شهیدکلانتری چابهار بزودی آغاز می شود

  • کد خبر : 100426
  • 15 آبان 1398 - 10:20
ساخت جاده کمربندی شهیدکلانتری چابهار بزودی آغاز می شود
حقانی: ساخت جاده کمربندی شهیدکلانتری با مشارکت شهرداری، منطقه آزاد و اداره بنادرودریانوردی بزودی آغاز می‌شود تا شاهد روان سازی ترافیک و سهولت در ورود و خروج کامیون‌ها به این بندر باشیم.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، محمدیونس حقانی، شهردار چابهار، اظهار داشت: ساخت جاده کمربندی شهید کلانتری به طول پنج کیلومتر تا بهمن سالجاری در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.
وی افزود: این اقدام با هدف بهبود و ساماندهی وضعیت ترافیکی و سیمای شهری کمربندی شهید کلانتری انجام می‌شود و شهروندان شاهد ساخت نخستین پل روگذر در چابهار برای تسهیل در تردد و عبور و مرور وسایط نقلیه خواهند بود.
وی به برخی فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری برای جلب رضایت شهروندان اشاره کرد و گفت: با هدف بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر اصلی، عملیات نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری این شهرآغاز شده است.
حقانی ادامه داد: نام گذاری معابر و نصب تابلو از ضروری‌ترین نیازهای شهر گردشگری چابهار است و عدم نامگذاری بسیاری از معابر بواسطه گسترش و توسعه سطح شهر باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای شهروندان شده است.
وی تصریح کرد: بنابراین کمیسیون نام‌گذاری شورای اسلامی شهر با هدف بهبود شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر شهری با حضور صاحب نظران و کارشناسان مرتبط و معتمدین شهر بصورت مستمر برگزار شده است.
وی بیان کرد: تاکنون ۷۷۵ پلاک دیوار کوب و ۲۱۴ پلاک ۲ رو در معابر اصلی شهر از جمله بلوار امام (ره)، بلوار توحید و بلوار قدس نصب شده و نصب تابلوهای معابر در شهرک کارگاهی و گلشهر هم در دست اقدام است.
شهردار چابهار افزود: در راستای پاسخگویی به شهروندان و اطلاع آنان از وضعیت مالی شهرداری به همت معاونت امور مالی و اداری عملکرد ۶ ماهه مالی شهرداری در ۲ بخش درآمدها و هزینه‌ها تنظیم شده است.
وی با بیان اینکه شفافیت در امور به خصوص منابع مالی از مهمترین وظایف شهرداری هاست که مردم باید از آن آگاه باشند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت و همراهی شهروندان و پرداخت بموقع عوارض، شهرداری را در انجام هرچه بهتر و سریعتر وظایف آن یاری کنند.
وی گفت: یکی از مهمترین مطالبات شهروندان محله گلشهر و زیباشهر اجرای آسفالت بود که این اقدام نیز انجام شده است، زیرسازی، آسفالت و روکش خیابان‌ها و معابر اصلی شهر در سطح وسیع و قابل توجهی چند مدت است که آغاز شده که از جمله آنها آسفالت خیابان‌های رسالت، بلوچستان، قسمت‌های از خیابان حافظ و جمهوری شمالی و همچنین تعدادی از خیابان‌های گلشهر است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=100426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.