• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
11

تفکر و روحیه بسیجی در دنیا صادر شده است

  • کد خبر : 107355
  • 05 آذر 1398 - 17:36
تفکر و روحیه بسیجی در دنیا صادر شده است

بسیج مستضعفین با حضور چهل ساله خود در تمام عرصه های کشور، دفاعی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، آموزشی، خدمات رسانی، اماداد رسانی و به هر کجا که نیاز بوده است حضور فعال داشته است.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، چهلمین سالگرد بسیج مستضعفین در سالن شهید فهمیده با حضور مسئولان اداری، شورای شهر، علمای اهل تسنن و تشیع و بسیجیان شهرستان چابهار برگزار شد.
سرهنگ محمد علی پوراحمدیان، فرمانده سپاه شهرستان چابهار، اظهار داشت: هفته بسیج و فرا رسیدن چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین را که در پنجم آذر سال ۱۳۵۸ به فرمان رهبرکبیر انقلاب حضرت امام خمینی(رح) تشکیل شد را گرامی می داریم.
وی افزود: بسیج مستضعفین با حضور چهل ساله خود در تمام عرصه های کشور، دفاعی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، آموزشی، خدمات رسانی، اماداد رسانی و به هر کجا که نیاز بوده است حضور فعال داشته است.
وی گفت: اولین اقدامی که برای بکارگیری بسیج در عرصه جهاد و شهادت و بکار گرفته شد دفاع از اسلام و میهن اسلامی بوده است که به نام هشت سال دفاع مقدس نام گذاری شده است اگر این اراده بسیجی نمی بود قطعا پیروزی در هشت سال دفاع مقدس به ارمغان نمی آمد.
سرهنگ پوراحمدیان ادامه داد: بعد از دفاع مقدس با فرامین مقام معظم رهبری بسیج با تشکیل اقشار بسیج برای اداره امورات کشور این نهاد گسترش یافت و با تشکل های بسیجی همچون بسیج جامعه پزشکی، بسیج جامعه مهندسی، بسیج فرهنگیان، گروه های سازندگی جهادی که در حال خدمت رسانی به مناطق محروم می باشند بر خواسته از بسیج می باشند.
وی تصریح کرد: از تمام بسیجیان و مسئولینی که در برنامه های هفته بسیج حضور پر رنگ و موثری را داشته اند تشکر و قدردانی می کنم و همچنین در این چند مدتی که افتخار خدمت به بسیجیان این شهرستان را برعهده دارم از تمام اقشار بسیج که با همدلی و وحدت همگام بسیج بوده اند افتخار می کنم.
رحمدل بامری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار، نیز در این مراسم اظهار داشت: بسیج نهاد مقدسی می باشد که با حضور خود در تمام امورات، کشور و جامعه را نجات داده است و در تمام شرایط تامینی و تهدیدی بسیج بوده که سینه سپر کرده است و توانسته کشور را با فرامین مقام معظم رهبری هدایت و دشمن را مایوس کند.
وی افزود: همان طور که در اوایل انقلاب به فرمایش حضرت امام(رح)، فرمودند “ما انقلاب مان را به دنیا صادر خواهیم کرد”، به این معنی نیست که نیرو فرستاده شود بلکه منظورشان صادر کردن تفکر و روحیه بسیجی بوده است.
فرماندار ویژه شهرستان چابهار با توجه به نزدیک شدن ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: تمام زیرساخت ها برای حضور مردم به پای صندوق های اخذ رای در این شهرستان فراهم شده اند و از رای مردم به طور صددرصد صیانت خواهیم کرد و با اقتدار و افتخار منتخبی که خود مردم  آن را انتخاب می کنند با سیر تمام مراحل قانونی معرفی خواهیم کرد.
وی گفت: ثبت نام داوطلبان از روز یکشنبه مورخ ۱۰/۹/۹۸ آغاز و تا روز شنبه مورخ ۱۶/ ۹/ ۹۸ ادامه خواهد داشت مدت زمان ثبت نام در هر روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر و به مدت ۱۰ ساعت می باشد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=107355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.