• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

نحوه ثبت جریمه خودروها در ساعات منع تردد

  • کد خبر : 146972
  • 03 آذر 1399 - 16:20
نحوه ثبت جریمه خودروها در ساعات منع تردد
هاتف سیستان و بلوچستان- وزیر کشور گفت: در طرح اجرای محدودیت تردد از ساعت ۲۱ شب به هیچ وجه ما با مردم مواجه نیستیم، جریمه‌ها از طریق دوربین‌ها ثبت می‌شود یا توسط افرادی که در میادین اصلی شهر ایستاده‌اند، البته این افراد فقط پلاک‌ها را یادداشت می‌کنند و به هیچ وجه با راننده‌ها وارد بحث و صحبت نمی‌شوند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور اظهار داشت: در ۲۴ ساعت ابتدای آغاز محدودیت‎های جدید روند اجرایی شدن این موارد مناسب بوده است، همچنین صاحبان مشاغل همکاری خوبی داشته‌اند.

وی افزود: با توجه به تصاویر دوربین‌ها و رصدهایی که داشته‌ایم ورودی به شهرهای قرمز و نارنجی کاهش پیدا کرده است، همچنین بحث تردد بعد از ساعت ۲۱ به خوبی اجرا شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ادامه داد: ما بنا نداریم که اصل را بر جریمه بگذاریم اما در نظارت‌هایی که انجام می‌دهیم اگر لازم باشد متخلفان را حتماً اعمال قانون می‌کنیم، اگر اعمال قانون به موقع و سریع انجام شود حتماً مؤثر است و قدرت بازدارندگی بالایی دارد.

رحمانی فضلی گفت: به طور مثال خودرویی که از ۹ شب به بعد تردد می‌کند باید بلافاصله ضمن جریمه برای راننده پیامک جریمه هم ارسال شود.

وی بیان کرد: در طرح اجرای محدودیت تردد از ساعت ۲۱ شب به هیچ وجه ما با مردم مواجه نیستیم، جریمه‌ها از طریق دوربین‌ها ثبت می‌شود یا توسط افرادی که در میادین اصلی شهر ایستاده‌اند، البته این افراد فقط پلاک‌ها را یادداشت می‌کنند و به هیچ وجه با راننده‌ها وارد بحث و صحبت نمی‌شوند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.