• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
12

سه خدمت دیگر تامین اجتماعی همزمان با عید مبعث

  • کد خبر : 147763
  • 19 اسفند 1399 - 10:54
سه خدمت دیگر تامین اجتماعی همزمان با عید مبعث
هاتف سیستان و بلوچستان- مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: سه خدمت دیگر تامین اجتماعی استان همزمان با عید مبعث در راستای تأمین سلامت و ایجاد رضایتمندی مخاطبان این سازمان به وقوع خواهد پیوست.

حمید ابراهیمی مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در راستای بهره‌گیری از مزایای استقرار نسخه الکترونیک و تحقق اصلی‌ترین راهبردهای سازمان در ارائه خدمات تامین سلامت و ایجاد رضایتمندی مخاطبان و همچنین توزیع عادلانه منابع، تسهیل و عدالت در دسترسی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران بویژه گروه‌های آسیب‌پذیر به خدمات موردنیاز همزمان با عید سعید مبعث (۲۱ اسفند ماه) طرح حمایت مالی از تمامی‌ بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان در قالب سه طرح آغاز خواهد شد.

وی افزود: رایگان شدن خدمات بستری (فرانشیز صفر) درمان کل بیمه‌شدگان سازمان در بیمارستان‌های دولتی تمام شهرستان‌های استان که این سازمان فاقد بیمارستان ملکی در آن‌هاست به عنوان یکی از مهمترین خدمات ارائه شده به مناسبت مبعث پیامبر عظیم الشان اسلام است.

مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به رایگان شدن خدمات بستری (فرانشیز صفر) درمان بیمه‌شدگان ۶۵ سال و بالاتر در تمامی بیمارستان‌های دولتی سراسر استان تصریح کرد: این خدمت به منظور تسهیل روند درمان این عزیزان حتی شهرستان‌هایی که سازمان دارای بیمارستان ملکی بوده ارائه شده است.

وی با اشاره به آخرین خدمت ارائه شده تحت عنوان محاسبه و پرداخت کل هزینه تجهیزات پزشکی مورد استفاده جهت بیماران در بخش بستری تمامی بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی اشاره کرد و افزود: بر این اساس فاکتور ارائه شده مطابق بهای مندرج در سامانه IMED (اداره کل تجهیزات پزشکی) در چارچوب ضوابط مربوطه توسط سازمان تامین اجتماعی قابل پرداخت است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=147763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.