• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8

٢٠ مجوز ایجاد واحدهای تولیدی در قصرقند صادر شد

  • کد خبر : 150232
  • 22 دی 1400 - 10:39
٢٠ مجوز ایجاد واحدهای تولیدی در قصرقند صادر شد
هاتف سیستان و بلوچستان _ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی شهرستان قصرقند با حضور سایگانی سرپرست فرمانداری شهرستان قصرقند، سرمایه گذاران و دستگاه های اجرایی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سایگانی سرپرست فرمانداری شهرستان قصرقند اظهار کرد: حمایت از سرمایه گذاران و رفع مسائل و موانع آنان از وظایف اصلی دستگاه های اجرایی بوده و همچنین رونق و افزایش اشتغال از برنامه های اولویت دار دولت و این کارگروه است.

وی بیان کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی که دارای ظرفیت های تولیدی موثر این شهرستان هستند باید با هدف حمایت از تولید و اشتغال مورد توجه قرار گیرند.

سرپرست فرمانداری شهرستان قصرقند ادامه داد: با اجرای مصوبات امیدواریم که موانع تولید کاهش یافته و رونق اشتغال در شهرستان افزایش یابد.

سایگانی افزود: باید برای جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذارانی که تمایل به رونق تولید و ایجاد اشتغال جدید در رشته های مختلف دارند زمینه لازم را در تمام مناطق شهرستان قصرقند فراهم کنیم و با افزایش تولید و ایجاد اشتغال شاهد توسعه همه جانبه و حل بسیاری از معضلات و مشکلات خواهیم بود.

در این جلسه متقاضی و سرمایه گذاران هر یک به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، و موضوعاتی شامل درخواست تسهیلات، بدهی در حوزه مالیاتی و تامین اجتماعی، محیط زیست ، برق و آب از جمله مشکلات سرمایه گذاران بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی در قالب مصوبات اتخاذ گردید.

در پایان نیز طی صورتجلسه و فرمی پس از اخذ استعلامات ادارات مربوطه در جلسه ٢٠ مجوز شهرستانی برای ایجاد واحدهای تولیدی برای سرمایه گذاران صادر شد تا طی کمترین پرسه اداری و تایید نهایی استان این طرح ها در شهرستان قصرقند استارت بخورد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.