• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

استقبال از بسته‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد چابهار

  • کد خبر : 158398
  • 02 مرداد 1402 - 8:12
استقبال از بسته‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد چابهار
هاتف سیستان و بلوچستان - سرمایه گذاران داخلی و خارجی از غرفه و بسته‌های سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار در دومين نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در مشهد مقدس استقبال کردند.

مناطق آزاد به عنوان ویترین اقتصاد کشور در روند فعالیت خود تاثیر قابل توجه ای در بازاریابی داخلی و خارجی برای شرکت های ایرانی، افزایش مراودات تجاری بین فعالان صنعتی و اقتصادی، جذب سرمایه گذار خارجی، گسترش بازارهای صادراتی و کمک به رونق اقتصاد ملی داشته است.

برگزاری‌ این نمایشگاه با حضور همه مناطق فرصت خوبی را برای هرگونه آشنایی تولید کنندگان، بازرگانان و فعالین اقتصادی را فراهم‌ کرده است.

در همین راستا برگزاری این نمایشگاه فضای لازم برای مذاکره با مهمانان و بازرگانان و بازدید کنندگان دیگرکشورهای خارجی را ایجاد کرده است تا با پاسخ به سوالات مطرح شده به معرفی دستاوردهای اقتصادی و سرمایه‌گذاری خود بپردازند.

سازمان منطقه آزاد چابهار با حضور پررنگ خود درصدد است به طور احسن مورد توجه باشد، یعنی از این نمایشگاه جهت معرفی امکانات گسترده این منطقه به بازدید کنندگان اقدام نماید.

امیر مقدم رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: برگزاری این نمایشگاه اقدام شایسته و اثرگذاری است. زیرا بخش مهمی از شکوفایی اقتصادی کشور و معرفی توانمندی های ما به داخل و خارج، قطعا در گرو عرضه و معرفی بسته‌های سرمایه گذاری است. مخصوصا در این نمایشگاهی که همه مناطق هستیم، به خوبی می توان از توانمندی های بزرگ کشور در مناطق آزاد آگاه شد و آن را به دنیا و کشورهای منطقه معرفی کرد.

مقدم با دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در چابهار، همچنین افزود: تمامی زمینه ها در چابهار برای سرمایه گذاری آماده است و از هرگونه فعالیت اقتصادی استقبال می کنیم.

وی بیان کرد: پیشنهاد می کنم با توجه به بسته‌های سرمایه‌گذاری ارایه شده و آماده در زمینه های گردشگری، کشاورزی، شیلاتی، تجاری و خدماتی حضور پیدا کنند.

شایان ذکر است بازدیدکنندگان و مشارکت کنندگان از ادامه برگزاری این رویداد استقبال قابل توجهی کردند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=158398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.