• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
13

کافه گردی؛ تفریحی رایج میان جوانان

  • کد خبر : 15920
  • 27 دی 1396 - 12:00
کافه گردی؛ تفریحی رایج میان جوانان
کافه گردی تفریحی رایج میان جوانان هست که دیگر از غالب تفریح لاکچری بیرون آمده و همه جوانان در قشرهای متفاوت ساعتی از روز را به کافه گردی اختصاص می‌دهند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان،کافه گردی تفریحی رایج میان جوانان  هست که دیگر از غالب تفریح لاکچری بیرون آمده و همه جوانان در قشرهای متفاوت ساعتی از روز را به کافه گردی اختصاص می‌دهند. علاقه جوانان این روزها به کافه رفتن به مقداری فراوان هست که آنان ترجیح می‌دهند برای همه کارها، برنامه‌ها وحتی مهم‌ترین تصمیمات‌شان به کافه بروند.

جالب هست که بدانید کافه گردی و یا کافه نشینی مفهومی فراتر از کافه، قهوه خانه، چایخانه، کافی شاپ و مثل این ها دارد و یک کنش اجتماعی شمرده می‌شود. البته در کشور ما معنی کافه و کافی شاپ یکی هست، اما در کشورهای دیگر کافه تنها محل صرف نوشیدنی و در کافی شاپ علاوه بر نوشیدنی غذای سبک هم وجود دارد. زمانی کافه گردی اقامتگاهی برای اهالی فرهنگ و هنر و اندیشمندان بود که مباحث جدی‌تر طبق زمان و دوره‌های مشخصی در آن اتفاق می‌افتاد.

پاییز و زمستان اوج کافه گردی جوانان هست و در این فصل‌ها از کنار هر کافه‌ای که می‌گذریم اشخاص بسیاری را در حال گفتمان با یکدیگر می‌بینیم. شاید این سؤال پیش بیاید که در این کافه‌ها ودورهمی‌های جوانانه چه می‌گذرد؟ جوانان زیادتر در مورد چه مباحث و موضوعاتی از زندگی، جامعه وپیرامونشان گفت وگو می‌کنند؟

شاید این سؤال پیش بیاید که در این کافه‌ها ودورهمی‌های جوانانه چه می‌گذرد؟ جوانان زیادتر در مورد چه مباحث و موضوعاتی از زندگی، جامعه وپیرامونشان گفت وگو می‌کنند؟مبحث بحث‌های جوانان در کافه‌ها بی‌ربط به مباحث روز جامعه نیست، به طور مثال در زمان انتخابات حال و هوای کافه‌ها سرشار از بحث‌های سیاسی و طرفداری از نامزد مورد نظرشان هست. یا در زمان پخش شهرآورد کافه خوب ترین محل برای جمع شدن جوانان و تماشای یک بازی  مهیج بهمراه هواداران هر دو تیم هست.

در این میان  نباید از نقش با اهمیت کافه در تازه کردن دیدار دوستی‌های قدیمی غافل گردید. حتی بعضا بعضی از گروه‌های تلگرامی که تا کنون با هم ملاقاتی نداشته اند در یک کافه دور هم جمع و با یکدیگر آشنا می‌شوند.

 به جرات می‌توان اظهار کرد مهم‌ترین و سرنوشت سازترین قرارهای کاری و حتی ازادواج در کافه ها صورت می‌گیرد. البته اغلب قرارهای کاری در کافه هایی که سطح بالاتری دارند و به اصطلاح لاکچری می باشند برگزار می‌شود.

در حال حاضر کافه گردی تنها تفریحی هست که جوانان در قشرهای متفاوت بدون درنظر گرفتن مخارج و نگرانی از هزینه‌هایش به آن مراجعه می‌کنند. کافه گردی در حقیقت یک تفریح جهانی هست و فرقی نمی‌کند شما در پاریس با ابزارها تفریحی بالای زندگی باشید یا در کشوری با تنگنا های فراوان تفریحی، بهر صورت کافه گردی در فهرست تفریحات شما قرار دارد.

سرانجام خوب تر هست کافه گردی و کافه نشینی مسیر مشخصی داشته باشد و رخدادهای مثبت و موثری در آن رقم بخورد تا زمان و هزینه‌های صرف شده در آن بی فایده هدر نرود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=15920

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.