• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
10

979 طرح ویژه دهه فجر در سیستان وبلوچستان آماده بهره برداری است

  • کد خبر : 15931
  • 10 بهمن 1396 - 10:04
979 طرح ویژه دهه فجر در سیستان وبلوچستان آماده بهره برداری است
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 979 طرح عمده با افزون بر چهار هزار و 640 میلیارد ریال (464 میلیارد تومان) اعتبار در این استان اجرا شده و آماده بهره برداری به مناسبت ایام الله دهه فجر است.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان،سید دانیال محبی اظهار داشت: این آمار در مقایسه با طرح های راه اندازی در دهه فجر سال گذشته در این استان از لحاظ تعداد 32 درصد افزایش را نشان می دهد.
وی افزود: از لحاظ فراوانی تعداد طرح های قابل افتتاح در سیستان و بلوچستان ویژه دهه فجر بیشترین سهم مربوط به حوزه برق با 248 طرح و از لحاظ اعتباری بیشترین فراوانی مربوط به حوزه راه و حمل و نقل با اعتبار بیش از هزار و 280 میلیارد ریال (128 میلیارد تومان) است.
وی با تفکیک طرح های آماده راه اندازی در دهه فجر امسال گفت: در حوزه راه و حمل و نقل در سیستان و بلوچستان 58 طرح با 27،68 درصد از مجموع کل اعتبارات افتتاح می شود که بهسازی و روکش سطحی مسیر ایرانشهر – بم و روکش آسفالت گرم بزمان – دلگان از مهمترین آنهاست.
وی افزود: بیش از 200 طرح در حوزه برق با هزینه کرد 14،71 درصد از مجموع کل اعتبارات و بیش از 40 طرح در حوزه مسکن با هزینه کرد 12،18 درصد اعتبارات در استان برای افتتاح در دهه فجر آماده شده است.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حوزه آب استان 13 طرح که مهمترین آنها عملیات اجرای خطوط انتقال و ساخت مخزن سه هزار مترمکعبی و شبکه توزیع روستاهای مجتمع دشت سوران و عملیات تکمیلی اجرای خط انتقال آب سرکهوران از مجتمع غرب و شرق بمپور است در این ایام افتتاح می شود.
محبی تصریح کرد: در حوزه شهرداری های استان در دهه فجر امسال 177 طرح شامل بهسازی معابر و ساخت بوستان، در حوزه جهاد کشاورزی 129 طرح شامل ساخت استخر و چاهک های کشاورزی و در حوزه بهداشت و درمان نیز 30 طرح شامل پایگاه های سلامت شهری و روستایی، کلینیک ویژه بیمارستان خاتم الانبیا(ص) ایرانشهر و بلوک زایمان بیمارستان محمدرسول الله (ص) نیکشهر به بهره برداری می رسد.
وی افزود: همچنین در حوزه نوسازی مدارس بیش از 70 طرح، حوزه منابع طبیعی 129 طرح، حوزه بنادر و دریانوردی چهار طرح، حوزه آموزش عالی پنج طرح، بخش خصوصی 6 طرح، صنعت 15 طرح، حوزه فرهنگی 43 طرح، دهیاری ها 75 طرح، ورزش سه طرح، حوزه اجتماعی 26 طرح از جمله مرکز توانبخشی اوتیسم ایرانشهر و در حوزه شیلات 12 طرح از جمله ساخت استخر پرورش ماهی ویژه این ایام در استان افتتاح می شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=15931

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.