• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
9

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان سیستان و بلوچستان آغاز به‌کار کرد

  • کد خبر : 15993
  • 17 بهمن 1396 - 11:40
نمایشگاه توانمندی‌های بانوان سیستان و بلوچستان آغاز به‌کار کرد
نمایشگاه توانمندی‌های بانوان با ۱۴۳ غرفه و شرکت بانوان از ۱۰ شهرستان سیستان و بلوچستان امروز در زاهدان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، مدیرکل امور بانوان استانداری سیستان و بلوچستان صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در اتاق بازرگانی زاهدان اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی بانوان با رویکرد حمایت از اشتغال و کارآفرینی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و همچنین شناسایی استعدادهای بالقوه زنان در عرصه اشتغال برگزار شده است.

مریم پویا با بیان اینکه این نمایشگاه زمینه اشتراک گذاری تجربیات کارآفرینان را فراهم می‌کند،  تصریح کرد: زمینه‌سازی موثر برای اشتغال و کارآفرینی، تقویت بنیه اقتصادی خانواده، فرهنگ سازی برای نقش آفرینی زنان در خانواده، مشارکت بیشتر زنان در توسعه و سرمایه گذاری، کشف و بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت نهفته در زنان، ترویج فرهنگ کار و اصلاح الگوی مصرف از اهداف کاربردی است که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده و تلاش می‌کنیم به آن دست یابیم.

وی ادامه داد: تقدیر از برگزیدگان این نمایشگاه، برگزار کارگاه‌های آموزشی مانند بازاریابی الکترونیک و همچنین وجود مشاوره‌های مختلف توانمندسازی افراد آسیب دیده در اجتماع و برگزاری آیین‌های فرهنگی و سنتی استان  از برنامه‌هایی است که به موازات این نمایشگاه برنامه ریزی شد شده است.

پویا تصریح کرد: 160 متقاضی برای حضور در این نمایشگاه وجود داشت اما به دلیل محدودیت مکانی این نمایشگاه با 143 غرفه دایر شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: صنایع دستی، مواد غذایی، پوشاک، ایستگاه سلامت، پژوهش و آیین‌های سنتی از بخش‌های مختلفی است که بانوان استان  از 10 شهرستان توانمندی های خود را در آن عرضه می‌کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=15993

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.