• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
10

برپایی نمایشگاه سراسری کتاب در زاهدان

  • کد خبر : 16083
  • 02 اسفند 1396 - 13:14
برپایی نمایشگاه سراسری کتاب در زاهدان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: نوزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب از فردا، پنجشنبه ۳ اسفندماه در زاهدان افتتاح شده و به‌مدت یک هفته آماده استقبال از علاقمندان به عرصه کتاب و کتاب‌خوانی است.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، حسین مسگرانی گفت: نوزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب از فردا، پنجشنبه ۳ اسفندماه در زاهدان افتتاح شده و به‌مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر آماده استقبال از علاقمندان به عرصه کتاب و کتاب‌خوانی است.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۲۴۳ غرفه برپا می‌شود، افزود: ۴۱۹ ناشر و نمایندگی نشر از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند؛ همچنین ۵۱ هزار و ۶۵۲ عنوان کتاب نیز در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: با توجه به افزایش نقش‌آفرینی محصولات صوتی- تصویری و دیجیتال در کنار منابع چاپی، در این نمایشگاه ۱۰ غرفه ویژه ارائه منابع دیجیتال در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه یک جریان فرهنگی است، فلذا نباید ساده از کنار آن گذشت؛ نمایشگاه کتاب یک فرصت است تا ضمن حمایت از ناشران و فعالان این عرصه، جامعه را با کتاب و مطالعه انس بدهیم.
مسگرانی با بیان اینکه در این نمایشگاه محصولات با تخفیف ۳۰ درصدی به‌فروش می‌رسد، افزود: علاقمندان می‌توانند همه روزه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها نیز از ۴ تا ۸ شب از منابع چاپی و دیجیتالی ارائه شده در این نمایشگاه بازدید کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=16083

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.