• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
5

جشنواره بزرگ بانوان در چابهار برگزار می شود

  • کد خبر : 16158
  • 13 اسفند 1396 - 0:40
جشنواره بزرگ بانوان در چابهار برگزار می شود
مدیرعامل موسسه فرهنگی ، رسانه ای هاتف از برگزاری دومین جشنواره ردپای قلم بانوان ( بانوکانی ند پد ) در چابهار خبر داد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، محسن پردل مدیرعامل موسسه فرهنگی ، رسانه ای هاتف در این رابطه اظهار داشت: موسسه فرهنگی رسانه ای هاتف به مدت دو سال است که نشریات هاتف جوان و بانوک جوان را ویژه جوانان و بانوان استان منتشر می کند و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده است.
وی گفت : عوامل ماهنامه بانوک جوان ( ماهنامه بانوان سیستان و بلوچستان )  از سال گذشته در پی درخواستهای بی شمار هواداران و مخاطبان اقدام به برگزاری جشنواره رد پای قلم بانوان نمودند و اولین برنامه سال قبل در شهرستان سراوان برگزار شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
وی افزود : امسال این برنامه در مقیاس و حجم بزرگتری درشهرستان  چابهار برگزارمی شود و از حدود دو ماه قبل عده ای از سازمانهای مردم نهاد چابهار به ویژه اعضای موسسه گوهر صدف به صورت خودجوش با همکاری با موسسه هاتف زمینه های برگزاری این جشن بزرگ را آماده کردند.
پردل با اشاره به اینکه امسال دومین جشنواره رد پای قلم بانوان پنج شنبه هفدهم اسفند ماه  در محل پارک بهاران دریابزرگ برگزار می شود بیان کرد :  این برنامه با هماهنگی دستگاهها و سازمانهای فرهنگی شهرستان چابهار همزمان با روز میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) روز مادر و زن برگزار خواهد شد.
وی در مورد برنامه های این رویداد بزرگ چنین گفت : برگزاری کارگاههای بررسی موضوعات بانوان ، بازیهای بومی محلی ، ایجاد غرفه نشریه بانوک جوان ، اجرای برنامه رادیو بانوک از برنامه های قبل از برگزاری این جشنواره است و در نهایت از ساعت 17 الی 20 جشن اصلی برگزار خواهد شد که در این برنامه به همه شرکت کنندگان بسته فرهنگی اهدا خواهد شد.
وی در پایان افزود : امیدوارم  این برنامه شاد فرهنگی با استقبال خوب بانوان و خانواده های عزیز چابهاری به نحو احسن برگزار شود و سعی ما بر آن خواهد بود تا این برنامه را در سالهای بعد در همه شهرستانهای استان اجرا نماییم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=16158

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.