• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

۹ جایگاه سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان در حال ساخت است

  • کد خبر : 162737
  • 07 آذر 1402 - 8:34
۹ جایگاه سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان در حال ساخت است
هاتف سیستان و بلوچستان - سیدکیومرث کمالیار مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار(بلوچستان) گفت: ۹ باب جایگاه سوخت با هدف خدمات رسانی بهتر به مردم در حال ساخت و یا در شروع مقدمات ساخت است که نقش مهمی در کاهش صف‌های بنزین و نفت گاز و افزایش رضایتمندی مردم دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار(بلوچستان) در گفت و گو با خبرنگار هاتف سیستان و بلوچستان اظهارکرد: منطقه نفتی چابهار شامل سه ناحیه مرکزی، نیکشهر و ایرانشهر است که در مجموع ۱۳ شهرستان جنوب سیستان و بلوچستان را شامل می شود.

وی ادامه داد: در ۲ سال اخیر پنج باب جایگاه سوخت افتتاح و به بهره برداری رسیده و مشکلات نسبت به گذشته خیلی کمتر شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار گفت: صف‌های طویل سوخت رسانی در جایگاه های جنوب سیستان و بلوچستان با یک خرد جمعی و همراهی مردم شکسته شده و شاهد عرضه راحت و آسان سوخت هستیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ساخت جایگاه CNG این سوخت پاک اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است، تصریح کرد: همچنین مجوز چهار باب تاسیسات گاز مایع LPG صادر شده است.

کمالیار افزود: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار، یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بوده که از سال ۱۳۷۸، به دنبال تفکیک منطقه سیستان و بلوچستان به ۲ منطقه زاهدان و چابهار ، بطور مستقل و متمرکز، به تامین و نگهداری و توزیع فرآورده های نفتی اقدام، و با داشتن سه ناحیه سوخترسانی، شامل ناحیه مرکزی، ناحیه ایرانشهر و ناحیه نیکشهر و حدود ۳۰۰ کیلومتر ساحل در دریای عمان و مجاورت با اقیانوس هند و بیش از ۱۵۰ کیلومتر مرز خاکی با کشور پاکستان، یکی از مناطق فوق العاده استراتژیک از نظر سوخت رسانی بوده است.

وی با بیان اینکه بدلیل محرومیت سیستان و بلوچستان و در حال توسعه بودن آن از یک سو و پراکندگی جمعیت آن از سوی دیگر از توجه ویژه‌ای در کشور برخوردار است، خاطرنشان کرد: با عنایت به دور بودن از خطوط انتقال فرآورده و راه آهن، تامین سوخت در این منطقه از حساسیت زیادی که مستلزم برنامه‌ریزی استراتژیک هست، برخوردار است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار گفت: منطقه نفتی چابهار دارای ۲ تاسیسات ذخیره سازی در چابهار و ایرانشهر است و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار مسوولیت تامین و توزیع فرآورده های نفتی در شهرستانهای چابهار، ایرانشهر و نیکشهر را توسط بیش از ۶۰ جایگاه و فروشندگی بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=162737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.