• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
استاندار سیستان و بلوچستان؛

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم و ساخت سیل بند حفاظتی قصرقند

  • کد خبر : 165752
  • 01 اردیبهشت 1403 - 16:17
اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم و ساخت سیل بند حفاظتی قصرقند
هاتف سیستان و بلوچستان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم و ساخت سیل بند حفاظتی شهر قصرقند اختصاص و به امور آب منطقه ای پرداخت شده و میبایست در کمترین زمان ممکن کار استارت بخورد.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم و ساخت سیل بند حفاظتی شهر قصرقند اختصاص و به امور آب منطقه ای پرداخت شده و میبایست در کمترین زمان ممکن کار استارت بخورد.

وی افزود: برای راه دسترسی به منطقه کاجو و پلهای ورودی شهر قصرقند هم به زودی کارشناسان مربوطه حضور و اعلام نظر میکنند.پل های قصرقند هم به جهت قدمت بالا و فرسوده شدن، دیگر توان ایستادگی ندارند و حتمن کاری برای آنها انجام بشود.

استاندار و هیئت همراه باتفاق فرماندار و بخشدار و شهردار ساربوک موقع ورود از پروژه پل مورتینس و پل حمیری بازدید و اظهار داشت: پروژه پل مورتینس بزودی تعیین تکلیف و شروع خواهد شد.پل حمیری هم بعداز تصفیه بدهی های قبلی پیمانکار عملیاتی میشود.

فرماندار قصرقند در حضور استاندار ضمن تشکر از حضور و همراهی مردم موقع بحران اخیر اظهار داشت: اگر حضور و مساعدت مردم در کنترل بحران نبود، الان نیمی از شهرستان را آب فرا میگرفت.

وی افزود: بخشدار مرکزی شهرداری ساربوک هم با تمام توان در مدیریت بحران پای کار بودند و پا به پای مردم تلاش میکردند.شخص شهردار ساربوک حضور فعال داشت و کلیه دستگاههای موجود شهرداری در خدمتگزاری مردم آماده بودند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=165752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.