• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

رسانه‌ها با انتقاد سازنده و منصفانه، شرافت قلم را حفظ کنند

  • کد خبر : 17079
  • 22 خرداد 1397 - 19:52
رسانه‌ها با انتقاد سازنده و منصفانه، شرافت قلم را حفظ کنند
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در قرآن کریم، خداوند به قلم سوگند یاد می‌کند، بنابراین قلمی که در راه ارزش‌ها باشد، شرافت دارد؛ رسانه‌ها باید با نقد سازنده، منصفانه و به دور از تعصب، شرافت قلم را حفظ کنند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: برپایی چنین جلسات صمیمی باعث می‌شود تا از نزدیک با مشکلات اصحاب رسانه که صدای مردم را به گوش مسئولان می‌رسانند، آشنا شده و همزاد پنداری کنیم.
وی افزود: در قرآن کریم، خداوند به قلم سوگند یاد می‌کند، بنابراین قلمی که در راه ارزش‌ها باشد، شرافت دارد؛ رسانه‌ها باید با نقد سازنده، منصفانه و به دور از تعصب، شرافت قلم را حفظ کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: نقد سازنده این است که مسأله را درست بیان کنیم، واقعی باشد، نه اینکه تنها سیاه‌نمایی و برخاسته از عقده گشایی باشد؛ اگر مخرب و غرض‌ورزانه مطرح شود، نمی‌تواند تأثیرگذار باشد.
وی در خصوص بکارگیری نیروها در دستگاه‌ها نیز بیان کرد: استفاده از نیروهای بومی متخصص و کارآمد در مناصب مدیریتی این استان در دستور کار است؛ باید نیرویی را در مناصب مدیریتی گماشت که دارای تخصص و برخوردار از کارآمدی بالا باشد.
محبی همچنین با اشاره به اهمیت نقش جوانان و بانوان در مدیریت استان، افزود: با توجه به تأکیدات رئیس جمهوری برای استفاده از بانوان در پست‌های مدیریتی در تلاش هستیم تا این نوع نگاه را در سیستان و بلوچستان نهادینه کنیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=17079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.