• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
10

جشنواره تجارب موفق بیمارستانی برگزار شد

  • کد خبر : 18857
  • 15 مهر 1397 - 21:43
جشنواره تجارب موفق بیمارستانی برگزار شد

بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهرستان ایرانشهر در نخستین جشنواره تجارب موفق بیمارستانی در مدیریت منابع و مصارف، موفق به کسب ۲ لوح کشوری شد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، دکتر کامران کردی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در این جلسه ضمن تقدیر از مدیران و کارشناسان شرکت کننده در جشنواره که باعث افتخار آفرینی برای دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر شدند اظهار داشت: می توان با خلاقیت و نوآوری تجارب موفق بیمارستانی را پدید بیاوریم و در جهت مدیریت منابع و مصارف با هدف ترویج فرهنگ ارتقاء کیفیت خدمات و مدیریت هزینه های حوزه سلامت گام های بسیار خوبی برداریم.
 
وی یادآور شد امروزه کاهش هزینه ها و خدمات دهی با کیفیت به بیماران یک ضرورت انکار ناپذیر است و این کاهش هزینه ها، ضمن اینکه نباید باعث مشکلی در ارایه خدمات سلامت به مردم شود، بلکه باید با مدیریت مناسب، خدمات بهتری به مردم ارایه شود.
 
معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر با تاکید براینکه همه بیمارستان ها در جهت کاهش هزینه ها و کسب تجربیات نوین نسبت به تبادل تجربیات با سایر بیمارستان های کشور اقدام کنند.
 
در ادامه مدیران و کارشناسان ستادی معاونت درمان به تشریح دستاورد سفراخیر جشنواره تجارت موفق بیمارستانی پرداختند و در پایان معاونت محترم درمان ضمن بررسی تجارب موفق سایر بیمارستان ها اوامر ارشادی انتقال تجربیات جهت هر چه بهتر شدن در خدمات رسانی مطلوب ابلاغ کردند.
 
جشنواره تجارب موفق بیمارستانی در مدیریت منابع و مصارف در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار گردید که در این جشنواره بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهرستان ایرانشهر در نخستین جشنواره تجارب موفق بیمارستانی در مدیریت منابع و مصارف، موفق به کسب ۲ لوح کشوری در زمینه اقتصاد دارو و اقتصاد درمان شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=18857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.