• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
12

دانش آموزان نخبه منطقه آزاد چابهار بورسیه می شوند

  • کد خبر : 18884
  • 16 مهر 1397 - 19:34
دانش آموزان نخبه منطقه آزاد چابهار بورسیه می شوند

از جمع ۳۰ نفر دانش آموزان دبیرستان دانا و توانا در منطقه آزاد چابهار ۲۴ نفر در کنکور سراسری سال ۱۳۹۷ پذیرفته شده اند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اظهار داشت: با کمک هم می توانیم برای شکوفایی استعدادهایی که در درون فرد فرد هر جامعه است حجم عظیمی از خلاقیت رشد و استعداد و هم افزایی و افزایش علمی فرهنگی و اجتماعی را در کشور شاهد باشیم. متاسفانه با وجود استعدادهای فراوانی که در این سرزمین وجود دارد هنوز شرایط کافی و لازم برای شکوفایی این استعداد ها فراهم نشده است.
 
وی تغییر در سبک و شیوه های نظام آموزشی را در کشف استعدادهای نهفته موثر خواند و افزود: تغییر نظام آموزشی در کشور به یافتن استعدادها و شکوفایی آنها منجر می شود.
 
وی گفت: اگر جریان استعدادیابی در کشور به حرکت درآید هیچ چیز جلودار پیشرفت کشور نخواهد بود.
 
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ادامه داد: کشورهایی که آموزش آنها بر مبنای استعدادیابی است توانسته اند بسیاری از الگوهای جدید توسعه و تحولات جهان را به وجود آورند. شما با کمترین امکانات و استعداد و علاقه ای که داشتید توانسته اید بستری فراهم کنید که با دستان شما به شکوفایی و خدمت رسانی به مردم استان سیستان و بلوچستان تبدیل شود.
 
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان این مراسم از مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار خواست به تاسیس دبیرستان دخترانه این منطقه با همان ظرفیت ها و قابلیت های دبیرستان پسرانه اقدام کرده و با برنامه ریزی بلند مدت تا پنج سال آینده این دبیرستان ها به یک مجموعه آموزشی بزرگ تبدیل شود.
آیین تجلیل پذیرفته شدگان دبیرستان دانا و توانا با حضور مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در تهران برگزار شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=18884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.