• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
12

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان به خانه های جوان

  • کد خبر : 18937
  • 19 مهر 1397 - 14:50
اختصاص ۱۰ میلیارد تومان به خانه های جوان

امسال هم ۱۰ میلیارد تومان برای این منظور اختصاص یافته است که بر اساس اولویت ها در اختیار ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان قرار می گیرد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، غلامرضا مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سیستان و بلوچستان، در نشست ساماندهی امور جوانان اظهارداشت: میزان سرمایه گذاری در امور جوانان در سبد خانوار دیده شده است، اما نگاه فرهنگی و مهمی باید به آن شود. توسعه انسان ها از مدارس شکل می گیرد، مدارس ابتدایی استان با کمترین هزینه اداره و مدیریت می شود در حالی که باید بیشترین توجه به این حوزه باشد، برای ایجاد این نگاه فرهنگی باید در کارگروه چند کمیته تخصصی بر اساس نیازهای جوانان تشکیل شود.
 
وی افزود: بر اساس دستور وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان سیستان و بلوچستان، ۳۵ زمین چمن مصنوعی برای جوانان در نظر گرفته شد که پس از بررسی دکتر نوبخت و تایید وی به استان ابلاغ می شود.
 
وی ادامه داد: برای سه پروژه زمین کریکت و سالن دو هزار و ۵۰۰ نفری و خانه جوان چابهار تامین اعتبار می شود، سال گذشته برای ساخت هر خانه جوان در شهرستان های استان ۹۰۰ میلیون تومان در اختیار ورزش و جوانان قرار گرفت که متاسفانه به جای هزینه در این قسمت در حوزه های دیگر هزینه شد، امسال هم ۱۰ میلیارد تومان برای این منظور اختصاص یافت که بر اساس اولویت ها در اختیار ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان قرار می گیرد.
سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: جلساتی که برگزار می شود باید با حضور همه مدیران عضو کارگروه باشد و در هر جلسه پیشنهادها و راهکارهای جدیدی برای آینده جوانان استان ارائه و از جلسه نتایج خوبی استخراج شود.
 
وی افزود: در این خطه با وجود این که جوان ترین استان کشور است، یکی از دلایل پایین بودن آمار طلاق صبر، تحمل و استقامت بانوان و دختران این منطقه است، باید از آن ها در برابر مشکلات و آسیب های اجتماعی مراقبت کرد.
 
وی اضافه کرد: باید از ایده های دیگر استان ها برای جوانان استفاده کرد، اگر قرار است در آینده سازمان خوب و کارا برای جوانان داشته باشیم، باید در کارگروه جوانان تصمیم های خوبی برای آن ها گرفته و عملیاتی شود، بنابراین همه مسئولان اجرایی استان موظف هستند با ارائه برنامه های مدون و جدید در جلسات آینده شرکت کنند.
 

 
محمد هادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار، با تذکر به اعضای این جلسه و تاکید بر مشخص کردن برنامه ها برای ساماندهی جوانان در همه حوزه گفت: باید در حوزه ورزش استان که دارای برند است برای کاهش آسیب های اجتماعی میان جوانان برنامه ریزی و اقدام هایی انجام شود.
 
وی افزود: باید شکل این گونه جلسات تغییر کند و در امور ساماندهی جوانان اقدام هایی که می توان انجام داد عملی و امور مواد مخدر و راهکار های آن به کارگروه ویژه خودش واگذار شود.
 
وی ادامه داد: هر یک از دستگاه های اجرایی باید در حوزه فرهنگی و جوانان فعالیت بیشتری با برنامه های مدون و مشخص انجام دهند.
 
ادهم کرد مدیر کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، گفت: پییش بینی شد ۱۹ خانه جوان در ۱۹ شهرستان در صورت واگذاری زمین احداث و بهره برداری شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=18937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.