• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
8

محدودیت مالی برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار وجود ندارد

  • کد خبر : 20251
  • 11 بهمن 1397 - 10:29
محدودیت مالی برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار وجود ندارد

رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: منابع مالی بیمارستان جدید ۵۴۰ تختخوابی چابهار از طریق فروش زمین‌ بیمارستان قدیم سینا تامین می‌شود به همین دلیل محدودیت مالی برای ساخت این بیمارستان وجود ندارد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، محمد مهران امینی فرد رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر، در بازدید از محل ساخت بیمارستان ۵۴۰تختخوابی چابهار اظهار داشت: عملیات اجرایی بیمارستان ۵۴۰تختخوابی چابهار بزودی آغاز خواهد شد که این گام مهمی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به شمار می‌رود.
 
وی افزود: با ساخت این بیمارستان در چابهار قطعا شاخص‌های سلامت در سیستان و بلوچستان توسعه پیدا خواهد کرد چون یکی‌ از نیازمندی‌های چابهار و مناطق همجوار آن ارتقای شاخص‌‌های بهداشتی و درمانی است.
 
وی گفت: خوشبختانه منابع مالی این بیمارستان از طریق فروش زمین‌ بیمارستان قدیم سینا تامین می‌شود از این رو برای ساخت بیمارستان هیچ محدودیتی از نظر منابع مالی وجود ندارد.
 
امینی فرد هدف از ساخت این بیمارستان را رشد توریسم سلامت با تمرکز بر کشورهای حاشیه خلیج فارس عنوان کرد و ادامه داد: ارتقای شاخص های بهداشتی در جنوب سیستان و بلوچستان با استفاده از نیروهای متخصص و حرفه ای یکی دیگر از این اهداف است.
 
وی تصریح کرد: برای ساخت این بیمارستان ۳۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که انتظار می‌رود تامین تجهیزات آن نیز حدود ۲۵۰ میلیارد تومان هرینه در برگیرد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=20251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.