• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
9

سیستان و بلوچستان سَمبُل وحدت میان شیعه و سنی

  • کد خبر : 20257
  • 11 بهمن 1397 - 10:54
سیستان و بلوچستان سَمبُل وحدت میان شیعه و سنی

در سیستان و بلوچستان یکی از توطئه های بزرگ دشمن ایجاد تفرقه بوده اما به برکت این نظام مقدس، سیستان و بلوچستان سَمبُول وحدت میان شیعه و سنی در جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، همایش سران طوایف و ریش سفیدان شهرستان های زاهدان، خاش و میرجاوه با حضور فرمانده قرارگاه شهید میرحسینی و مدیر کل صدا و سیمای استان و جمعی از سران طوایف، ریش سفیدان و متعمدین سیستان و بلوچستان در روستای منزل آب زاهدان برگزار شد.
 

وحدت شیعه و سنی


 
سردار ابراهیمی آتانی فرمانده قرارگاه شهید میرحسینی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان، هدف از برگزاری این همایش را حضور هر چی باشکوه تر مردم و طوایف سیستان و بلوچستان در مراسمات دهه مبارک فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه عنوان کرد و اظهارداشت: انقلاب اسلامی اثرات متفاوتی را در جهان به جا گذاشته که این اثرات در داخل بی شمار است، به عنوان مثال در فناروی ها، اقتصادی، علمی، فرهنگی به موفقیت های خوبی دست پیدا کرده ایم.
 
وی افزود: رشد و پیشرفت این انقلاب تنها به دلیل حضور این مردم بوده، قدرت نظام به واسطه همین ملت همیشه در صحنه است.
 
وی گفت: در سیستان و بلوچستان یکی از توطئه های بزرگ دشمن ایجاد تفرقه بوده اما به برکت این نظام مقدس، سیستان و بلوچستان سَمبُول وحدت میان شیعه و سنی در جمهوری اسلامی ایران است و شما سران طوایف و ریش سفیدان و معتمدین به عنوان پیشگامان این وحدت در استان هستید.
 
فرمانده قرارگاه شهید میرحسینی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی موجب ضعف استکبار جهانی شد، بیان کرد: امروز در سر تا سر دنیا آمریکا را به عنوان مظهر ظلم و فساد استکبار جهانی می شناسند اگر انقلاب اسلامی این شناخت نسبت به استکبار جهانی به وجود نمی آمد.
مولوی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش، با تاکید بر اینکه پس از انقلاب شرایط کشور متحول شده است، اظهارداشت: پس از انقلاب در همه عرصه ها پیشرفت قابل توجه ای داشته ایم که هیچ دوست و دشمنی نمی تواند آن را انکار کند.
 
وی افزود: در ۸ سال دفاع مقدس ابزار جنگی زیادی نداشتیم، ایمان داشتیم انقلاب ما دائمی است، چون مردم ما اتحاد دارند و در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی قد علم می‌کنند، انقلاب با مردم پیروز شد، ما ایرانی هستیم و تابع انقلاب و جمهوری اسلامی هستیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=20257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.