• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

سومین دوره جشنواره بانوکانی ندپد در زاهدان برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 20418
  • 02 اسفند 1397 - 11:17
سومین دوره جشنواره بانوکانی ندپد در زاهدان برگزار خواهد شد

سومین دوره جشنواره بانوکانی ندپد در ۹ اسفند ۹۷ ساعت ۹ صبح در سالن هلال زاهدان با برنامه های مفرح و شاد برگزار میگردد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، ملیحه ریگی دبیر برگزاری سومین دوره جشنواره بانوکانی ندپد، اظهار داشت: جشنواره ای برای معرفی توانایی ها و هنر زنان سیستان و بلوچستان تحت عنوان بانوکانی نَدپَد (رد قلم بانوان) هر ساله در یکی از شهرهای استان برگزار می گردد.
 
وی افزود: جشنواره بانوکانی ندپد بهانه ای برای گردهم آمدن زنان توانمند استان است که در طول جشنواره بتوانند تجربیات و خلاقیت های خود را در محیط جشنواره با یکدیگر در میان بگذارند و تبادل نظر با سایر بانوان علاقمند را داشته باشند.
 
وی گفت: سومین دوره جشنواره بانوکانی ندپد در ۱۳۹۷/۱۲/۰۹، ساعت ۹ صبح در سالن هلال زاهدان برگزار میگردد، لذا از کلیه علاقمندان جهت حضور در این جشنواره دعوت بعمل می آوریم.
 

 
محسن سنچولی پردل مدیر مسئول موسسه فرهنگی رسانه ای هاتف، اظهار داشت: از دو سال گذشته در پی درخواستهای بی شمار هواداران و مخاطبان ماهنامه هاتف جوان و بانوک جوان اقدام به برگزاری جشنواره رد پای قلم بانوان نمودیم و اولین برنامه دو سال قبل در شهرستان سراوان برگزار شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، که رویه ای شد دومین جشنواره را در شهرستان چابهار برگزار کردیم، با توجه به استقبال مخاطبان سومین دوره جشنواره در شهرستان زاهدان برگزار میگردد.
 
وی افزود: در سومین دوره جشنواره برنامه های شاد و مفرحی همچون، اجرای موسیقی زنده (محلی)، یوگای خنده، اجرای برنامه های طنز و استندآپ کمدی، اهدای بسته های فرهنگی، تجلیل از بانوان موفق و… را در نظر گرفته ایم که امیدواریم همچون ادوار گذشته برای حاضرین در جشنواره ساعاتی خوش را به ارمغان بیاوریم.
 
 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=20418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.