• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

بیستمین نمایشگاه کتاب در زاهدان آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 20481
  • 05 اسفند 1397 - 17:42
بیستمین نمایشگاه کتاب در زاهدان آغاز به کار کرد

بیستمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان از امروز پنجم اسفندماه ماه در زاهدان آغاز به کار کرد و یازدهم اسفند ماه به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، مرتضی سلطان نژاد معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، در آیین افتتاح بیستمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان که در محل دائمی نمایشگاه های زاهدان برگزار شد اظهار داشت: سه رویداد نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، دستاوردهای فرهنگی هنری کانون های مساجد روستایی و پنجمین دوره کتاب سال سیستان و بلوچستان همزمان با برپایی بیستمین نمایشگاه داستانی کتاب سیستان و بلوچستان با تجلیل از برترین های این حوزه برگزار می‌شود.
 
وی افزود: ،۲۴۵ غرفه در بیستمین نمایشگاه کتاب استان دایر است که ۴۰۸ ناشر در آن حضور دارند همچنین در این نمایشگاه ۲۴ غرفه به ناشران و ۸ غرفه به کتابفروشی های استانی اختصاص داده شده است.
 
وی از ۲۰ برنامه جانبی در این نمایشگاه به تجلیل از برترین های پنجمین دوره کتاب سال استان، اجرای موسیقی سیستانی، شعر خوانی، اجرای موسیقی بلوچی، ویژه برنامه ولادت با سعادت حضرت فاطمه و بزرگداشت مقام زن، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اجرای گروه شاهنامه خوانی بانوان، رونمایی از کتاب فاخته های اردیبهشت، رونمایی از کتاب چاره ترس، سرای اهل قلم، جلسات نقد کتاب،جلسات شعر و … اشاره کرد.
 

 
سلطان نژاد تعداد ناشران استان که در این نمایشگاه حضور دارند را ۲۴ ناشر اعلام کرد و گفت: ۸۳ هزار و ۴۴۲ عنوان کتاب با موضوعات مختلف فرهنگی،هنری ،دینی و … در این نمایشگاه ارائه می‌شود.
 
وی با بیان اینکه حدود یک میلیارد تومان بن یارانه خرید کتاب برای این نمایشگاه پیش بینی شده است افزود: این نمایشگاه همچون سال های گذشته در محل دائمی نمایشگاههای زاهدان برگزار که ساعت بازدید از آن صبح ۹ تا ۱۲ و عصر از ۱۶ تا ۲۰ است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=20481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.